(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Barona Finance Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.5.2019

Haemme asiakasyrityksellemme Helsingin ydinkeskustaan ostoreskontranhoitajaa.

Ostoreskontranhoitajana tulet työskentelemään osana asiakasyrityksemme talousosastoa Helsingin ydinkeskustassa. Tehtäviisi kuuluu ostoreskontrasta vastaaminen, sisältäen ostolaskujen merkintöjen varmistamisen, laskujen tiliöinnin, hyväksyttämisen sekä maksuun siirtämisen. Lisäksi pääset kehittämään ostoreskontran käytäntöjä entistäkin sähköisempään suuntaan, sekä toimimaan Palette-laskuportaalin tukihenkilönä. Monipuoliseen työnkuvaan sisältyy tarvittaessa myös muita taloushallinnon tehtäviä.

Tehtävä on määräaikainen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Määräaikaisuus kestää 31.8.2019 asti.

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on vähintään 1-2 vuoden kokemus vastaavanlaisista tehtävistä sekä soveltuva, esimerkiksi merkonomin tai tradenomin koulutus. Tehtävässä tarvitaan myös arvonlisäverolain tuntemusta. Toivomme lisäksi, että sinulla on sujuvan suomen kielen lisäksi hyvä englannin kielen taito. Ruotsin kieli katsotaan eduksi. Työssäsi sinulla tulee olemaan päivittäisessä käytössä mm. Excel, Palette, MS Dynamics AX sekä Readsoft, joten näiden sekä muiden taloushallinnon järjestelmien tuntemus on eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä sekä avoimen ja lämminhenkisen työilmapiirin. Saat tehtävään myös kattavan perehdytyksen. Modernit työtilat sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa.

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi Baronan työnhakuportaalin kautta viimeistään 26.5.2019. Toimi pikaisesti, sillä käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana ja kutsumme soveltuvat hakijat haastatteluun.