Ostoreskontranhoitaja
GA Telesis Engine Services

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.10.2018

Etsimme motivoitunutta, itsenäistä ja järjestelmällistä OSTORESKONTRANHOITAJAA vahvistamaan GATES:n taloustiimiä. Ostoreskontranhoitajana päätehtäväsi on varmistaa, että saapuvat ostolaskut tulevat kirjatuksi ja käsitellyksi toiminnanohjausjärjestelmässä tarkasti ja oikea-aikaisesti.

Kyseessä on 12 kuukauden määräaikainen tehtävä tukemaan taloustiimiä päivittäisissä tehtävissä ERP-projekti toteutuksen aikana, sekä on mahdollisuus tehtävä muutetaan vakinaiseksi projektin päättyttyä.

Tarjoamme mielenkiintoisen mahdollisuuden olla osa dynaamista tiimiä, joka auttaa GATES:ia huoltamaan turbiinimoottoreita asiakkaillemme ympäri maailmaa. Työympäristö on positiivinen ja kannustava sekä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhösi. Lisäksi tarjoamme kuntosalin käyttömahdollisuuden yrityksen tiloissa.

Vastuualueet:

  • Saapuvien laskujen käsittely GATES:n prosessien ja ohjeistuksien mukaisesti
  • Laskujen oikeellisuuden tarkastaminen ja yhdistäminen ostotilauksiin
  • Tiliöintitietojen tarkastaminen ja syöttäminen toiminnanohjausjärjestelmään
  • Laskuihin liittyvät selvitystyöt
  • Maksujen valmistelu 
  • Taloushallinnon avustavat tehtävät

Hakijalta toivomme:

  • Tehtävään sopivaa kaupallista koulutusta (esimerkiksi. tradenomi tai merkonomi) tai aikaisempaa kokemusta erityisesti ostoreskontran hoitamisesta.
  • Perustietämystä kirjanpidosta
  • Aikaisempaa kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä
  • MS Office ohjelmien perusosaamista: Outlook, Excel
  • Riittävää englannin kielen hallintaa
  • Oma-aloittesta ja järjestelmällistä työskentelytapaa
  • Positiivista asennetta
  • Numerotarkkuutta

Hakemukset ja ansioluettelot pyydetään lähettämään sähköpostitse recruit.gates@gatelesis.com. Otamme hakemuksia vastaan 25.11.2018 saakka. Kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Business Controller Juha Hakoranta puhelimitse +358 40 757 9021 arkipäivisin klo 9-16, 24.10-14.11.2018, tai sähköpostitse: jhakoranta@gatelesis.com

 

We are looking for a reliable, self-motivated and organized ACCOUNTS PAYABLE CLERK to strengthen our Financial Team.

As an Accounts Payable Clerk you will be responsible for processing all invoices received for payment in an accurate, efficient and timely manner.

This is a full time 12 months temporary position to support Finance team in day-to-day tasks during ERP project implementation. After completion of the project, there is an opportunity to get a permanent employment. 

We offer an exciting opportunity to be a part of a dynamic team supporting the GATES way of maintaining jet engines for our customers worldwide. You will work in a positive and supportive environment, where you can influence your own work. In our facility, we have a gym, which will be at your disposal.

Key Responsibilities:

  • Process incoming invoices in compliance with GATES financial policies and procedures
  • Perform day to day financial transactions, including verifying, classifying, computing, posting and recording accounts payables’ data into our system
  • Prepare payment data for payments
  • Assist the team in finance related tasks

Qualifications:

  • Associate degree or equivalent in a relevant field (Finance, Accounting or Business Administration) or proven experience in a similar position
  • Basic understanding of accounting and accounts payable principles
  • Hands-on experience with spreadsheets and proprietary software
  • Good Finnish and English language skills
  • Proactive, organized and positive working attitude
  • A knack for numbers

Please send your CV with cover letter by e-mail to recruit.gates@gatelesis.com no later than 25.11.2018

For more information, please contact Juha Hakoranta – Business Controller by phone +358 40 757 9021 or email jhakoranta@gatelesis.com on working days from 9-16 from 24.10-14.11.2018.  

First selections will start immediately and position will be filled as soon as the right candidate is found.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1195903
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Vantaa