(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.4.2018

Oletko hakemamme kokenut ja kehittämismyönteinen ostoreskontranhoitaja?

Haemme asiakasyrityksellemme Helsinkiin

OSTORESKONTRANHOITAJAA

Määräaikaisuuden kesto on viisi (5) kuukautta (30.9.2018 asti) ja alkaa viimeistään toukokuun alussa.

Monipuolisiin tehtäviin kuuluu ostoreskontran hoito, kirjanpitomuistioiden tekeminen, täsmäytyksiä sekä tiliöinti. Lisäksi tehtäviisi kuuluu huolehtia siitä, että laskut hyväksytään ajoissa. Teet myös yhteistyötä maksuliikenneasiantuntijan kanssa lähinnä matkalaskuihin liittyvissä asioissa.

Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Kokemus Palette -ohjelmasta on etu, sillä tulet neuvomaan ja opastamaan Paletten käyttöä yrityksen sisällä. Toivomme myös kokemusta MS Office -ohjelmista. Olet toimeen tarttuva ja asioiden määrätietoinen eteenpäin vieminen on sinulle luontaista. Sinulla on sujuva suomen kielen taito.

Kiinnostuitko? Lähetä pikaisesti hakemuksesi palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Edellytykset työnsaannille: Ostoreskonta, Palette, Suomi äidinkieli