(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja vakituiseen työsuhteeseen
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.2.2018



Työn kuvaus:
  Etsimme ostoreskontranhoitajaa vakituiseen työsuhteeseen Adecco Finland Oy:n pääkonttorille Tikkurilaan. Työ alkaa sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus ja vähintään kolmen vuoden kokemus vastaavantyyppisistä tehtävistä. Sujuva suomen- ja englanninkielentaito on välttämätön tehtävän suorittamiseksi. Edellytämme ajan tasalla olevia IT-taitoja sekä kykyä omaksua nopeasti erilaisia taloushallinnon työkaluja. Työotteeltasi olet tarkka ja luotettava. Sinulla on positiivinen, reipas ja oma-aloitteinen asenne työhön. Työskentelet mielelläsi tiimissä kantaen samalla vasuun omasta vastuualueestasi. Sinulle on helppoa olla yhteyksissä sekä organisaatioon sisäisiin että ulkoisiin sidosryhmiin ja autat mielelläsi muita.

Päävastuualueesi ovat:

  • ostolaskujen käsittely
  • laskujen tiliöinti
  • laskujen hyväksyntäprosessin hoito
  • matkalaskujen käsittely
  • ostoreskontrajärjestelmän pääkäyttäjän rooli
  • ostoreskontraan liittyvät kehittämistehtävät konsernitasolla

 
Työhön sisältyy myös erilaisia selvittelytehtäviä, yhteydenpitoa sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin sekä käytännön opastusta ja neuvontaa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kasvattaa taloushallinnon osaamistasi kansainvälisesti alansa johtavassa yrityksessä. Pääkonttorillamme sinua tukee mukava ja ammattitaitoinen tiimi. Työpaikka sijaitsee hyvin kulkuyhteyksien äärellä Tikkurilan aseman läheisyydessä.
 
Hae paikkaa mahdollisimman pian, käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Haku päättyy 25.2.2018.
 
Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Mikko Timonen (mikko.timonen@adeccogroup.com). Jätä tarvittaessa soittopyyntö sähköpostitse.

Asiakkaan tehtävänimike:  Ostoreskontran hoitaja


Sijainti:  Vantaa


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Outi Lampinen, 0505420463


Toimipaikka:  HELSINKI & ESPOO