(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja, Helsinki
Granlund Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.2.2018

Haemme sinua ammattitaitoinen ja tehokas ostoreskontranhoitaja määräaikaiseen työsuhteeseen.

Tehtäviin kuuluu ostolaskujen käsittely ja tiliöinti sekä muut ostoreskontran hoitoon liittyvät tehtävät sekä mahdollisesti muita taloushallinnon tehtäviä valittavan henkilön osaamisen mukaan.

Työsuhde on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus alkaen sopimuksen mukaan maalis-huhtikuussa kestäen näillä näkymin syksyyn 2019.

Sinulla on soveltuva kaupallinen koulutus ja muutaman vuoden työkokemus ostoreskontran itsenäisestä hoitamisesta tai vastaavista tehtävistä. Arvostamme kirjanpitotaitoa, arvonlisävero-osaamista sekä kokemusta Baswaren eOfficen ja Emcen taloushallinnon järjestelmän käytöstä. Hoidamme konsernin kirjanpidon keskitetysti, joten kokemus konserniympäristöstä on eduksi.

Olet tehokas, oma-aloitteinen ja huolellinen sekä omaat hyvät tiimityöskentelytaidot. Pidämme tärkeänä iloista ja positiivista elämänasennetta sekä huumorintajua. Pääset työskentelemään mukavassa työyhteisössä.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään keskiviikkona 28.2. osoitteessa: http://www.granlund.fi/ura-granlundilla/avoimet-tyopaikat-2018/ostoreskontranhoitaja-helsinki/

Lisätietoja tehtävästä antaa Group Controller Eija Kotiranta (etunimi.sukunimi@granlund.fi), p. 010 184 3253 (arkisin klo 09-11).