(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontranhoitaja - Espoo
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.2.2019



Työn kuvaus:
  Etsimme asiakkaallemme ostoreskontranhoitajaa määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen.  Työsopimus tehdään aluksi vuoden 2019 loppuun saakka, jonka jälkeen jatko on mahdollinen. Työskentelypaikka sijaitsee Espoossa hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella.
 
Ostoreskontranhoitajana sinulla tulisi olla taloushallinnon koulutus esimerkiksi ammattikorkeakoulusta tai jonkun verran kokemusta vastaavista tehtävistä. Eduksi on, jos olet aiemmin käyttänyt SAP:ia. Käytät sujuvasti englantia työssäsi, muu kielitaito, esimerkiksi venäjä tai espanja katsotaan eduksesi.
 
Persoonana olet tarkka, huolellinen ja vastuuntuntoinen. Pystyt tekemään työtäsi itsenäisesti, mutta olet silti tiimin aktiivinen jäsen. Olet ahkera, omatoiminen ja saat valmista aikaan. Et kaihda rutiininomaista työtä ja sinulta löytyy hyvä paineensietokyky.
 
Ostoreskontranhoitajana hoidat ostolaskuja, tarkistat, ostolaskut vastaavat ostotilausta, luot maksuehdotuksia, raportoit, pidät yllä laskujen ajantasaista kauttakulkua ja vastaat asiakkaiden sekä yhteistyökumppaneiden laskuja koskeviin tiedusteluihin.
 
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn sekä mukavia työkavereita kansainvälisessä, kehittyvässä yrityksessä. Saat itsenäisen työn, jossa sinulla on mahdollisuus kehittyä ja kasvaa.
 
Jos kiinnostuit tehtävästä lähetä hakemus palkkatoiveineen osoitteessa www.adecco.fi. Liitä mukaan ansioluettelosi. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä HR-konsultti Mia Kettuselta, puh. 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi.

Asiakkaan tehtävänimike:  Ostoreskontran hoitaja


Sijainti:  ESPOO


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mia Kettunen, 040 845 1012


Toimipaikka:  VANTAA