(Poistunut julkaisusta)

OSTORESKONTRANHOITAJA, Espoo
Manpower

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.9.2018

 

Etsimme nyt asiakkaallemme ammattitaitoista ostoreskontranhoitajaa toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen vuokratoimeksiantona asiakkaallemme. Aloitus tehtävässä on mahdollisimman pian ja toimisto sijaitsee Espoossa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Ostoreskontranhoitajan päätehtävänä on ostolaskujen monipuolinen käsittely: mm. toimittajarekisterin ylläpito, laskujen tiliöinti, alv-tietojen oikeellisuuden tarkastaminen, hyväksyttäminen, maksuaineistojen luominen ja kuittaaminen sekä mahdollisten maksumuistutusten käsittely. Tämän lisäksi tehtäviisi kuuluu myös konsernin yhtiöiden välistä laskutusta

Työssäsi toimit yhdessä tiimisi, laskujen toimittajien, laskujen hyväksyjien sekä muiden yhteistyötahojen kanssa.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus esim. tradenomi sekä aikaisempaa kokemusta vastaavista ostoreskontratehtävistä. Ihanteellisesti olet kartoittanut kokemusta jo vähintään 3-5 vuotta reskontratyöstä tai vastaavanlaisesta kirjanpito-tehtävistä. Toivomme sinulla olevan jo aiempaa kokemusta Opus Capita- järjestelmästä, joka on yhtenä päätyökaluna tässä tehtävässä.

Omaat hyvät tiimityöskentelytaidot ja toimit luontevasti eri sidosryhmien kanssa. Työskentelytyyliltäsi olet huolellinen ja aloitekykyinen. Tehtävän hoitaminen edellyttää myös kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Tehtävässä menestyminen vaatii hyvää englanninkielentaitoa ja suureksi eduksi katsomme ruotsinkielentaidon.

Tarjoamme mielenkiintoisen työtehtävän ja mukavan ja ammattitaitoisen tiimin tuen. Työyhteisö on avoin ja mukava, ja toivottaa sinut mielellään osaksi tiimiä!

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä CV:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Haastattelut aloitetaan mahdollisimman pian, jo hakuajan puitteissa. Tulemme täyttämään position heti sopivan henkilön löydyttyä.  Lisätietoja tehtävästä antavat Recruitment Consultant Suvi Väänänen  suvi.vaananen@manpowergroup.fi.