Ostoreskontran hoitaja
Etsimme asiakkaallemme Helsinkiin ostoreskontran hoitajaa puolen vuoden mittaiseen määräaikaisuuteen.
Oletko järjestelmällinen ostoreskontran osaaja, jolla pysyy homma hanskassa kiireenkin keskellä? Jos vastasit kyllä, niin saatat olla etsimämme henkilö.
Etsimme asiakkaallemme uutta osaajaa, jolla on aiempaa kokemusta ostoreskontran ja kirjanpidon tehtävistä ja positiivinen ote tarttua tehtäviin ripeästi ja hyvällä asenteella. Toivomme sinulla olevan hyvä englannin kielen taito ja käyttökokemusta SAP, Basware, Coupa ja Excel ohjelmista.
Työtehtävä sisältää järjestelmän virhejonojen seuraamista, määrätilien ja kustannuspaikkojen korjaamista sekä maksumuistutusten käsittelyä ja paperisten sopimusten skannaamista.
Arvostamme itsenäistä työotetta ja palveluhenkisyyttä sekä erinomaisia organisointitaitoja. Tehtävässä järjestelmällinen työote on paikallaan.
Työajat ovat arkisin 8-16 ja työssä on mahdollisuus hybridityöhön perehtymisen jälkeen. Aloitus sopimuksen mukaan, mieluiten syyskuun alussa.
Lisätietoja tehtävästä antaa HR-asiantuntija Minna Peltomaa (arkisin 9-15) numerosta 040 307 51 09.
Eezy Oyj:n visiona on olla Suomen merkittävin työelämän uudistaja, joka luo onnistuneita työkokemuksia tarjoamalla henkilöstöpalveluita ja kevytyrittäjyyttä sekä laajan kirjon työelämän asiantuntijapalveluita. Eezy on valtakunnallisesti paikallinen – yhtiö työllistää vuosittain yli 20 000 ihmistä ja palvelee tuhansia asiakkaita. Yhtiön osake noteerataan Helsingin pörssissä. Ketjuliikevaihto vuonna 2020 oli 280 miljoonaa euroa ja tavoitteena on olla toimialan markkinajohtaja.