Ostoreskontran hoitaja
Skanska Finland

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 8.10.2021

Haemme ostoreskontran hoitajaa Helsinkiin

Ostoreskontran hoitajana pääset tekemään monipuolisesti ostoreskontran tehtäviä. Työtehtäväsi koostuvat ostolaskujen käsittelystä, maksatuksista, Intrastat-ilmoituksista, toimittajatietojen käsittelystä sekä erilaisten tiedostojen ylläpidosta. Lisäksi opastat laskujärjestelmän käyttäjiä. Käytössämme on talouden järjestelmä Oracle Fusion ja ostolaskujärjestelmä Palette Software. Tehtävänkuvaasi voidaan muokata osaamisesi mukaan.

Ostoreskontran hoitajana olet yhdeksän henkisen ostoreskontra-tiimin tärkeä jäsen. Olemme osa talouden palvelukeskusta. Työskentelemme itsenäisesti ja oma-aloitteisesti, kuitenkin tehden myös tiivistä yhteistyötä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Sovitkin joukkoomme hyvin, jos sinulle sopii sekä itsenäinen työ että tiimityöskentely. Kyseessä on määräaikainen perhevapaan sijaisuus 31.8.2023 asti.

Ostoreskontrapäällikkö Annika Korpela (p. 0503011955, annika.korpela@skanska.fi) kertoo mielellään lisää tehtävästä ja tiimistä torstaina 14.10. klo 13-14 ja tiistaina 19.10. klo 9.30-10.30. Ota yhteyttä!

Mitä toivomme sinulta?

  • vähintään vuoden työkokemusta taloushallinnon tehtävistä
  • soveltuvaa koulutustaustaa (esim. merkonomi)
  • sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielten taitoa
  • nykyaikaisten sähköisten työkalujen hallintaa
  • tiimityöskentely- ja vuorovaikutustaitoja
  • innostunutta asennetta ja oma-aloitteista työskentelyotetta
  • aktiivisuutta ja rohkeutta tarttua asioihin
  • arvojemme kokemista omaksesi.

Haluatko tehdä tulosta osana asiantuntevaa tiimiä ja työn, jolla on tarkoitus? Tule meille töihin!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1509439
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Annika Korpela (annika.korpela (a) skanska.fi)
  • Puhelin: 0503011955
  • Sijainti: Helsinki