(Poistunut julkaisusta)

Ostoreskontrakirjanpitäjä
Go On Lahti

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.10.2018
Haemme asiakasyrityksellemme taloushallinnon tehtäviin Ostoreskontrakirjanpitäjää Nastolaan.

Työtehtäviisi kuuluvat ostolaskujen käsittely ja muut ostoreskontran hoitoon liittyvät tehtävät.

Tehtävässä menestymisen takaa aiempi kokemus kirjanpidosta ja arvonlisäverotuksesta. Toivomme hakijalta myös varmuutta käyttää englantia päivittäisissä työtehtävissä sekä palveluhenkistä ja positiivista työskentelyotetta.

Luonteeltasi olet täsmällinen sekä itseohjautuva. Paneudut työhösi asiantuntevalla otteella ja otat uusista asioista mielelläsi selvää.

Kyseessä on määräaikainen työsuhde; työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä ja kestävät arviolta 31.8.2019 asti. Työaika on 37,5 h/vko.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa Go On Lahden HR- ja rekrytointiasiantuntija Jelena Alkunen, jelena.alkunen@go-on.fi, puh. 0447680860.