Ostopäällikkö
Tietoa tehtävästä
Ostopäällikkö
Nammo on pohjoismainen puolustusvälinekonserni ja sillä on tuotantoa 10 maassa työllistäen noin 3500 ammattilaista. Nammon Suomen yhtiöiden liikevaihto on n. 135 milj. euroa ja työntekijöitä 500. Lapualla meillä työskentelee 240 henkilöä. Suuri osa tuotteistamme menee vientiin ja päämarkkina-alueemme ovat Pohjois-Amerikka, Pohjoismaat ja muu Eurooppa. Loppukäyttäjiämme ovat urheiluampujat ja metsästäjät, puolustusvoimat, muut viranomaiset sekä alan teollisuusyritykset. Nammo investoi vahvasti tulevaisuuteen Suomessa, käynnissä on monia investointihankkeita.
Haemme Lapuan tehtaalle vakituiseen työsuhteeseen
OSTOPÄÄLLIKKÖÄ
Tässä tehtävässä vastaat tehtaan hankinnoista ja hankintatoimen kehittämisestä. Huolehdit raaka-aineiden, komponenttien ja muiden tarvikkeiden saatavuudesta oikea-aikaisesti, kustannustehokkaasti ja laatuvaatimusten mukaisesti. Osallistut aktiivisesti itse ostamiseen. Monet materiaalitoimittajamme ovat ulkomaisia. Kehität aktiivista toimittajayhteistyötä, etsit vaihtoehtoisia toimittajia ja toteutat toimittaja-auditointeja. Huolehdit lainsäädännön ja Nammon ohjeistuksen mukaisten vaatimusten varmentamisesta ja todentamisesta. Toimit yhteistyössä tehtaan muiden osastojen, Nammon suomalaisten ja ulkomaisten yksiköiden kanssa. Tehtävässä raportoit logistiikkapäällikölle.
Mitä odotamme sinulta?
Toivomme, että sinulla on useamman vuoden kokemus teollisuudesta ja ostotoiminnasta sekä tehtävään soveltuva väh. AMK-tasoinen tekninen tai kaupallinen koulutus. Sinulla on hyvä tuntemus sopimus- ja toimitusehdoista. Katsomme eduksi laatustandardien tuntemuksen ja kokemuksen ERP-järjestelmän käytöstä ostotoiminnassa. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyö- sekä ongelmanratkaisutaidot. Tehtävässä menestyminen edellyttää johdonmukaista, tavoitteellista toimintatyyliä sekä halua kantaa vastuuta ja kehittää toimintaa. Tehtävässä vaaditaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
Tarjoamme
Nammo investoi ja laajentaa toimintaansa merkittävästi Suomessa. Tarjoamme monipuolisen tehtävänkuvan kasvavassa ja kannattavassa kansainvälisessä organisaatiossa. Meille tärkeitä asioita ovat vaatimukset täyttävät tuotteet, turvalliset tuotantoprosessit, kestävä kehitys, arvojemme noudattaminen sekä visiomme Securing the Future. Työsuhde-etuihimme lukeutuu kattava työterveyshuolto, työkykyvakuutus, vapaa-ajan tapaturmavakuutus, liikunta-, kulttuuri- ja hierontaetu sekä mahdollisuus työsuhdepyörään.
Kiinnostuitko?
Tartu tilaisuuteen ja lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen viimeistään 18.11.2024. mennessä www.eezypersonnel.fi- sivujen kautta.
Tehtävään valitulle henkilölle tehdään turvallisuusselvitys ja huumausainetesti. Lisätietoja tehtävästä antaa logistiikkapäällikkö Johanna Hankonen ke 6.11. klo 8-17 ja to 7.11. klo 8-11 puh. 010 5233 800 sekä Eezy Personnelin seniorikonsultti Tero Hassinen, p. 050 388 3039 / tero.hassinen@eezy.fi.