Ostologistikko / ABL Finland Oy
Eezy Oyj

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 19.11.2021

ABL Finland Oy / ABL-Laatat on 20 vuoden ikään ehtinyt ja vahvassa kasvussa oleva suomalainen perheyritys, jonka toimintaan kuuluvat keraamisten laattojen ja luonnonkivien maahantuonti sekä myynti ammattilaisille ja yksityisasiakkaille. Välitämme laattoja maailman johtavilta tehtailta ja valikoimamme on Suomen laajin.

Yhteisiä arvojamme ovat ammattimaisuus, osaaminen ja välittäminen. Suhtaudumme kaikkiin asiakkaisiimme ja työntekijöihimme kuin perheenjäseniin – kunnioittavasti ja lämpimästi. Haluamme, että asiakkaamme onnistuvat työssään ja voivat luottaa siihen, että teemme aina parhaamme. Lue lisää meistä: https://www.abl.fi/fi/

 

Haemme nyt ABL Finlandille Helsingin Siltamäkeen

OSTOLOGISTIKKOA 8kk:n vanhempainvapaan sijaisuuteen

huolehtimaan yrityksen ostoista tehtyjen sopimusten mukaisesti ja vastaamaan tuontikuljetusten ketteryydestä, oikea-aikaisuudesta ja kustannustehokkuudesta. 

Työskentelet osana energistä ja ammattitaitoista tiimiä, ja pääasiallisiin työtehtäviisi kuuluu mm.:

  • Ostotilausten tekeminen ja ostohintojen tarkistaminen
  • Kuljetustilaukset ja kuljetusten organisointi
  • Saapumis- ja toimitusaikataulujen selvittäminen sekä lastausaikataulujen ylläpito
  • Oman toiminta-alueensa hyvästä ja laadukkaasta asiakaspalvelusta huolehtiminen
  • Muut toimiston avustavat tehtävät

Hyvät eväät tehtävään antaa kaupallinen koulutus tai vastaava työkokemus. Työssäsi tarvitset suullisen sekä kirjallisen suomen kielen lisäksi hyvää englannin kielen osaamista sekä sujuvia tietojärjestelmätaitoja ja nopeaa oppimiskykyä. Persoonaltasi olet huolellinen ja organisointikykyinen. Mm. tilausten tekeminen ja hintojen tarkistaminen vaativat äärimmäistä tarkkuutta, sekä lastaussuunnittelu ja aikatauluttaminen hyvää hahmotuskykyä.

”Ammattitaito, luottamus, ilo ja välittäminen ovat aina olleet perheyrityksen sydämessä” kuvastaa hyvin tämän tiiviin perheyrityksen arkea, ja tuleva työntekijä tullaankin ottamaan avosylin vastaan. Tukenasi on koko ajan tiimin tuki, mutta saat myös vapauden tehdä ja kehittää. Meillä työntekijöitä, kuin myös asiakkaita, kohdellaan kuin perheenjäseniä.

Toivomme, että pystyt sitoutumaan työhön 3.1–14.8.2022 väliseksi ajaksi. Myös aikaisempi aloitus on mahdollinen sopivan henkilön löytyessä. Työajat ovat maanantaista perjantaihin, pääsääntöisesti klo 8–16.

Heräsikö kiinnostuksesi? Haethan paikkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.12.2021 mennessä. Jätäthän hakemukseen myös CV:si ja palkkatoiveesi. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä – ensimmäinen haastattelukierros toteutetaan Eezyn kanssa.

Työsuhde on vuokratyösuhde ja se solmitaan Eezyn kanssa. Lisätietoja tehtävästä ja rekrytointiprosessista antaa HR-konsultti Olli Nyman 040 307 5109 (arkisin 9-15) / olli.nyman@eezy.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot