Tietoa tehtävästä
Haemme työntekijää ostolaskujen tarkistamisen pariin Hyvinkäälle.
Työsuhde solmitaan Adeccon kanssa ja on kestoltaan elokuun loppuun saakka, mahdollisesti pidempäänkin. Toivomme, että voisit aloittaa 2.1.2025.
Ostolaskujen käsittelijänä vastaat kotimaan ostolaskujen tarkistamisesta ja tiliöinnistä sekä pääset tekemään hankintatoimen tehtäviä, kuten tuotetietojen ylläpitoa ja raportointia. Työ vaatii kausittain myös selvitystyötä yhdessä myynnin ja tavarantoimittajien kanssa.
Tehtävässä menestyäksesi sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, kuten tradenomi sekä työkokemusta ostolaskukäsittelystä. Olet työpersoonaltasi positiivinen, reipas, tarkka sekä päätöksentekokykyinen. Huumorintaju on plussaa työyhteisöön sopeutumisen kannalta. Viihdythän rutiininomaisten tehtävien parissa. Asiakkaan omien järjestelmien lisäksi työssä käytetään MS Officen työkaluja sekä Adeonia ja toivommekin sinun omaavan hyvät IT-taidot, etenkin Excelin olevan hallussa. Suomen kielen lisäksi työssä tarvitset englannin kielen perustaidot
Tukenasi on tiimi, joka arvostaa työpanostasi ja työ, jossa pääset oppimaan uutta.
Mahdollistamme myös tehtäviisi kattavan perehdytyksen ja mahdollisuuden kerryttää osaamistasi. Työnantajanasi tarjoamme myös sinulle oman yhteyshenkilön, joka tukee sinua kaikissa työsuhteesi vaiheissa.
Adeccolaisena saat muun muassa yksityisen työterveyshuollon ja liikuntaedut käyttöösi. Adeccon vuokratyöntekijänä voit olla aina varma, että palkanmaksu ja työsuhteen ehdot ovat lain ja työehtosopimuksen mukaiset.
Lähetäthän hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kanssa viimeistään 12.12.2024 mennessä.
Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa tarpeen tullen arkisin 9-10 välillä
Adeccon Sari Lehtonen, p. 040 6308143, sari.lehtonen@adecco.fi
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 12.12.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Sari Lehtonen