(Poistunut julkaisusta)

Ostolaskujen käsittelijä
Personalhuset

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.2.2019

Oletko hakemassa uusia haasteita taloushallinnon parista? Onko sinulla kokemusta ostolaskujen käsittelystä ja logistiikka-alasta? Loistavaa, meillä on sinulle työpaikka!

Etsimme OSTOLASKUJEN KÄSITTELIJÄÄ Helsingin Vuosaareen osa-aikaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen.

Tehtävässä vastaat logistiikka-alan yrityksen ostolaskujen käsittelystä. Kyseessä on 3 kuukauden määräaikaisuus ja työtunteja on 30h/vko, työajat ma-pe 8-16.00 välillä.

Sinulla voi olla taustalla kokemusta ostolaskujen käsittelystä tai esimerkiksi taloushallinnon opintoja.  Mikäli olet aikaisemmin työskennellyt kuljetus- ja logistiikka -alalla, katsomme sen eduksesi.

Työskentelytyyliltäsi olet järjestelmällinen, tarkka ja huolellinen. Omaat itsenäisen työotteen, hyvät IT-taidot ja tartut erilaisiin eteen tuleviin tehtäviin aktiivisesti sekä oma-aloitteisesti. Luontainen palveluhenkisyys, positiivinen asenne ja hyvät tiimityötaidot ovat perusominaisuuksiasi, hyvää huumoria unohtamatta. Kommunikoithan sujuvasti sekä suullisesti, että kirjallisesti suomen- ja englanninkielellä.


Tarjoamme sinulle työpaikan, jossa pääset kehittämään taloushallinnon osaamistasi. Pääset osaksi osaavaa ja innostunutta työyhteisöä, jossa vallitsee hyvä tekemisen meininki.

Kiinnostuitko? Hae tehtävään pikaisesti, mutta viimeistään 18.2.2019 oheisen linkin kautta tai osoitteessa www.personalhuset.fi. Haastattelemme jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Personalhuset on yksi suurimmista pohjoismaisista henkilöstöalan toimijoista. Kaiken toimintamme sydämessä on välittäminen: autamme rakentamaan menestystarinoita ja olemme aidosti läsnä. Kattavat työntekijäprofiilit sekä työssä tarvittavien taitojen arviointi varmistavat, että oikea osaaja ja oikea työ kohtaavat. Me Personalhusetilla teemme arjesta sujuvaa ja lunastamme lupaukset joka kerta.