Heeros on modernin taloushallinnon edelläkävijä, jonka ohjelmistoperhe tehostaa tilitoimistojen ja yritysten päivittäistä työtä. Heeroksen moduulipohjaiset ratkaisut kattavat kaikki sähköisen talous- ja palkkahallinnon prosessit. Ainutlaatuiset tuki-, koulutus- sekä kumppanuuspalvelut auttavat Heeros-käyttäjiä kehittämään liiketoimintaansa hallitusti ja tehokkaasti.
Etsimme asiakkaallemme Heerokselle vakituiseen työsuhteeseen osa-aikaisia
OSTOLASKUJEN KÄSITTELIJÖITÄ
Haemme nuorekkaaseen ja iloiseen palvelukeskustiimiin tarkkoja, ahkeria ja oma-aloitteisia ostolaskujen käsittelijöitä. Työtehtäviisi kuuluvat ostolaskujen esikäsittely ja skannaus sähköiseen muotoon, ostolaskujen tietojen tunnistaminen ja ohjaaminen ostolaskujärjestelmään sekä maksumuistutusten käsittely.
Työt alkavat elokuun alkupuolella. Työ soveltuu erinomaisesti esimerkiksi opiskelijalle tai vaikkapa toisen osa-aikatyön oheen. Työtunteja on noin 10-37,5 viikossa. Yhdeltä henkilöltä toivomme mahdollisuutta työskennellä keskimäärin 3-5 päivänä viikossa ja toiselta 1-2 päivänä viikossa. Kerro meille hakemuslomakkeella miten olisit käytettävissä.
Mitä edellytämme sinulta?
Aiempi kokemus ostolaskujen käsittelystä tai niiden parissa työskentelystä on eduksi, muttei välttämätöntä!
Tarjoamme sinulle
Innostuitko tehtävästä? Siinä tapauksessa, jätä hakemus ja CV palkkatoiveineen StaffPointin hakulomakkeen kautta 21.7. mennessä. Älä kuitenkaan aikaile, sillä haastattelemme sopivimpia ehdokkaita jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Natasha Madlala osoitteesta natasha.madlala@staffpoint.fi
Huomaathan, että emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse GDPR syistä johtuen.
Heeros Oyj – Vapautta, vastuuta ja haasteita hyvällä porukalla
Olemme kansainvälinen edelläkävijä taloushallinnon pilvipalveluissa. Meillä softaosaaminen kohtaa asiakaslähtöisyyden sekä intohimon auttaa asiakasta onnistumaan. Tarjoamme asiakkaan kokoon ja tarpeeseen sopivat taloushallinnon ratkaisut pilvipalveluna niin yrityksille kuin tilitoimistoille ja niiden asiakkaille. Palvelujemme avulla parannetaan yrityksen tuottavuutta ja tehostetaan taloushallinnon prosesseja.
Joustavuus ja rento ilmapiiri työnteossa ovat tärkeitä asioita heeroslaisille. Yhteisöllinen ja kansainvälistyvä työkulttuuri tuo mausteita ja erilaisia näkökulmia työntekemiseen. Työyhteisömme avoin ilmapiiri mahdollistaa tavoitteiden saavuttamisen lisäksi myös etenemisen omalla työuralla.
Tarjoamme työntekijöillemme mielenkiintoista työtä kehittyvän toimialan parissa. Työvälineet ovat ajan tasalla, toimitilat modernit ja hyvien kulkuyhteyksien päässä. Tuemme joustavaa työntekoa ja muun muassa etätyön tekeminen on mahdollista. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Jyväskylässä ja Turussa. Kansainvälistymisen myötä toimimme myös Ruotsissa ja Hollannissa.