(Poistunut julkaisusta)

Ostolaskujen käsittelijä DHL Global Forwarding
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2018



Työn kuvaus:
  DHL on maailmanlaajuisesti logistiikka-alan johtava brändi. Eri liiketoimintayksiköistä koostuva DHL-perhe tarjoaa alan kattavimman valikoiman logistiikkapalveluita - kotimaiset ja kansainväliset pakettikuljetukset, verkkokaupan logistiikkaratkaisut, kansainväliset pikakuljetukset, maantie-, lento- ja merirahtikuljetukset sekä toimialakohtaiset toimitusketjuratkaisut. DHL:n maailmanlaajuiseen verkostoon kuuluu yli 220 maata ja aluetta sekä noin 360.000 työntekijää. DHL:n palvelut tarjoavat luotettavat ja turvalliset yhteydet yritysten ja kuluttajien välille ja mahdollistavat globaalin kaupankäynnin tavaravirrat. Vahva asema nopeasti kasvavilla markkina-alueilla, räätälöidyt toimialakohtaiset ratkaisut mm. teknologia-, auto-, ja energiateollisuudelle, lääketieteen ja terveydenhuollon toimijoille ja vähittäiskaupalle sekä vahva sitoutuminen yritysvastuuseen tekevät DHL:stä maailman johtavan logistiikkayrityksen.
DHL on osa Deutsche Post DHL Group -konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli yli 60 miljardia euroa.
 
Haemme

ostolaskujen käsittelijäksi  nyt huolellista ja numerotarkkaa henkilöä asiakkaamme taloushallinnon tiimiin DHL Business Parkkiin, Vantaalle määräaikaiseen sijaisuuteen aluksi 30.9.2018 saakka.
 


Tehtäviisi kuuluu 
• ostolaskujen tarkistaminen ja tiliöinti
• kuluarvioiden oikeellisuuden tarkistus
• virheellisten ostolaskujen selvittäminen ja hyvityspyynnöt toimittajille ja niiden seuranta
• tiimin prosessien kehittämiseen osallistuminen
• yhteistyö eri sidosryhmien kanssa (globaali verkosto, varustamot, lentoyhtiöt, satamat, kuljetusliikkeet, terminaalit)
 


Toivomme sinulta 
• kaupallisen alan koulutusta tai käynnissä olevia opintoja (esim. merkonomi, tradenomi)
• jonkin verran aiempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä, reskontranhoidosta tai laskutuksesta
• huolellisuutta, tarkkuutta ja oma-aloitteisuutta
• yhteistyökykyä, ongelmanratkaisu- ja kommunikointitaitoja
• hyvää tietotekniikkaosaamista (MS Excel, MS Access)
• englannin ja suomen kielen sujuvaa kirjallista ja suullista taitoa
• kiinnostusta taloushallinnon tehtävissä kehittymiseen



Tarjoamme sinulle 
• mielenkiintoisen työn logistiikan ja taloushallinnon ammattilaisten joukossa globaalissa talossa, alan johtavien palveluiden parissa
• mahdollisuuden kehittyä monipuolisiin taloushallinnon vastuisiin
• asiantuntevan ja mukavan tiimin sekä työkavereiden ja esimiehen täyden tuen



Kiinnostuitko? 
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian, mutta

viimeistään 6.7.2018 mennessä  sähköisesti osoitteeseen

www.adecco.fi  . Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR Consultant

Mia Kettunen numerosta 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi  .

Asiakkaan tehtävänimike:  Ostolaskujen käsittelijä


Sijainti:  VANTAA


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Mia Kettunen, +358408451012


Toimipaikka:  VANTAA