Tietoa tehtävästä
Elgood Oy on toiminut johtavien elektroniikkavalmistajien edustajana vuodesta 1997. Yrityksemme toiminnan kulmakivenä on asiakaskeskeisten ratkaisujen etsiminen ja tarjoaminen.
Tarjontamme kattaa laadukkaat ratkaisut lähes kaikkiin elektronisten koneiden ja laitteiden kustannustehokkaisiin tarpeisiin lämmönhallinnassa, liittimissä, kaapelistoissa, näytöissä, piirilevyissä ja osakokoonpanoissa. Toimintamme on kansainvälistä ja olemme tiiviissä yhteistyössä komponenttivalmistajien kanssa. Elgood-tiimissä on jokaiselle osa-alueelle oma tekninen asiantuntija suunnittelijoiden tukena. Ammattitaitoinen asiakaspalvelutiimimme huolehtii tilaus-toimitusprosessin sujuvuudesta.
Elgood Oy kuuluu kansainväliseen Addtech-konserniin.
-
Nyt asiakkaamme Elgood Oy etsii tiiminsä vahvistukseksi vakituista ja kokoaikaista OSTOKOORDINAATTORIA heidän Vantaan toimipisteelle. Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan, kuitenkin mahdollisimman pian. Työ tapahtuu päiväsaikaan, ja perehdytyksen jälkeen sinulla on mahdollisuus työskennellä myös hybridimallilla.
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Staffpoint Professionalsin kanssa, mutta työsuhde solmitaan suoraan Elgoodin kanssa.
Tehtävässä tulet toimimaan osana mahtavaa ja asiantuntevaa tiimiä, joka vastaa yhteistyössä tilausten käsittelystä ja tilaus-toimitusketjun hoitamisesta alusta loppuun. Roolin ollessa täysin uusi tiimissä, sen vastuualueet voivat vielä muovautua ajan kanssa, ja tämä antaakin sinulle mahdollisuuden vaikuttaa sen sisältöön.
Mitä tulet ainakin tekemään:
- Ostotilausten käsittely ja tilaus-toimitusketjun seuranta/hoitaminen
- Rekistereiden ja hinnastojen päivitys/luominen
- Aktiivinen yhteydenpito sidosryhmiin kotimaassa ja ulkomailla
- Ostoprosessin kehittäminen yhdessä toimistopäällikön kanssa
- Osallistut tarvittaessa myös muihin avustaviin toimiston hallinnollisiin tehtäviin.
Mitä tarvitset onnistuaksesi:
- Oma-aloitteinen, positiivinen ja aktiivinen työote
- Nautit ja koet luontevaksi kommunikoida eri sidosryhmien kanssa niin paikallisesti kuin suomen rajojen ulkopuolella
- Positiivinen asenne ja halu oppia uutta, sekä rohkeutta myös nähdä ja ehdottaa uusia tapoja toimia
- Hyvä suomen ja englannin kielen taito niin kirjallisesti kuin suullisesti
- Hyvät IT valmiudet eli olet aiemmin käyttänyt erilaisia IT-järjestelmiä ja opit ne nopeasti
- Aiempaa kokemusta vastaavantyyppisistä tehtävistä vienti/tuontikaupan parista.
Miksi liittyä tiimiin? Tässä roolissa pääset vaikuttamaan rooliisi, sekä vastaamaan itsenäisestä vastuualueesta. Tehtävässä ei tarvitse onnistua yksin, sillä saat tueksesi osaavan tiimin ja esihenkilön. Työhyvinvointiasi ja viihtyvyyttäsi Elgood tukee puolestaan monipuolisilla työsuhde-eduilla sekä uramahdollisuuksilla.
Voisiko tämä olla seuraava ura-askeleesi? Siinä tapauksessa, jätä hakemuksesi Staffpointin nettisivuilla palkkatoiveineen annettuun määräaikaan mennessä. Etenemme kuitenkin haastatteluihin sopivimpien henkilöiden kanssa jo hakuaikana, joten toimithan ripeästi. Meille on erittäin tärkeää tietää, mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa, joten kerrothan näistä edes lyhyesti hakemuksellasi. Huomaathan, että hakemuksia käsittelemme vain nettisivujemme kautta GDPR-säännöksiä noudattaen.
Lisätietoja rekrytointiprosessista ja tehtävästä antaa: Rekrytointikonsultti Natasha Madlala osoitteesta natasha.madlala@staffpoint.fi tai puh. 044 420 4228.
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 25.10.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.