Ostoassitentti
Aidian Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 19.2.2021

Tehtävän kuvaus:

Haemme ostoassistenttia vahvistamaan ostotiimiämme.

Tulet työskentelemään pääasiassa operatiivisen ostamisen parissa ja huolehdit aktiivisesti ostovastuullasi olevien materiaalien ja palveluiden ostoista. Painopiste on pääasiassa epäsuorissa ostoissa, mutta myös osa-alueita suorista ostoista voi tulla tehtäväksi. Olet tiiviissä yhteydessä sisäisten sidosryhmien ja toimittajien kanssa sekä kotimaassa että ulkomailla. Tehtävässä korostuukin yhteistyötaidot sekä palvelualttius keskenään hyvinkin erilaisissa ympäristöissä.

Pääasiallisiin työtehtäviin kuuluu mm.

  • Hankintapyyntöjen käsittelyä
  • Tarjouspyyntöjen tekoa toimittajille
  • Ostotilausten teko toimittajille
  • Toimitusten etenemisen seurantaa
  • Ostotietojen ylläpitoa SAP:ssa
  • Vaihtoehtoisten materiaalien/toimittajien etsintää yhteistyössä sidosryhmien kanssa
  • Laskujen käsittelyä/tarkastusta

Edellytykset:

Sinulla on tehtävään soveltuva teknillinen tai kaupallinen koulutustausta. Olet oma-aloitteinen, ryhmätyöskentelytaitoinen sekä tarkka ja huolellinen. Työskentelet johdonmukaisesti ja itsenäisesti aikapaineessa ja muuttuvissa tilanteissa, mutta viihdyt myös rutiinitehtävien parissa. Työotteesi on analyyttinen ja sinulta löytyy neuvottelutaitoa sekä priorisointikykyä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Aiempi kokemus osto- ja hankintatehtävistä katsotaan eduksi. Myös SAP-/MS Office (erityisesti Excel) ohjelmistojen osaaminen ja kokemus diagnostiikkateollisuudessa työskentelystä katsotaan eduksi

Tarjoamme:

Monipuolisen ja kiinnostavan työtehtävän osto- ja hankintatehtävien parissa sekä mahdollisuuden kehittää osaamistasi näissä tehtävissä. Tehtävän mukana saat tottakai myös osaavat ja mukavat tiimikaverit sekä heidän tukensa tehtävään perehtyessä ja sen jälkeenkin.

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveen kera 7.3.2021 mennessä osoitteeseen recruitment@aidian.eu.

Lisätietoja tehtävästä antaa Oskari Yli-Pelkonen, Head of Procurement and Customer Service, arkisin klo 9-16, puh. 050 471 1626.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1426874
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Hyvinvointi, Hankinta
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sijainti: Espoo
  • Lisätietoja antaa: Oskari Yli-Pelkonen, Head of Procurement and Customer Service, arkisin klo 9-16, puh. 050 471 1626.