(Poistunut julkaisusta)

Ostoassistentti
Swegon ILTO Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.5.2020

Great things we do!


Haluatko laajentaa osaamistasi ja kehittyä osana ostotiimiämme innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä? Teemme työtämme paremman sisäilman puolesta. Innovatiiviset tuotteemme varmistavat koteihin laadukkaan ja energiatehokaan ilmanvaihdon ja näin saamme ihmiset ja ympäristön voimaan paremmin. Swegonilaisena teet työtäsi kansainvälisessä yrityksessä, joka on laajentunut menestyksekkäästi. Meitä Swegonilaisia on suomessa yli sata, koko maailmassa yli 2400.

Toimintamme ja tuotteemme vievät kehitystä eteenpäin ja vaikutamme ihmisten arkeen sekä Suomessa että eri puolilla maailmaa. 



Tervetuloa osaajien joukkoon! 

 

Haemme  Oston tukihenkilöä / assistenttia tehtaallemme Kaarinaan.  Tärkeimmät tehtäväsi ovat ostoprosessin tukena toimiminen, tilausvalvonta, tuotehintojen ylläpito järjestelmässä sekä tiivis yhteydenpito toimittajiimme.

Päivittäisessä työssämme käytämme Infor M3 -toiminnanohjausjärjestelmää. Odotamme, että hallitset sujuvasti Office-ohjelmat, M3-järjestelmän käyttökokemus on selkeä etu. Tärkeässä roolissa on myös suullinen ja kirjallinen  viestintätaito, asioit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on ehdoton plussa.

 

Luonteeltasi olet omatoiminen, tarkka ja huolellinen. Toimittajiemme kanssa asiointi on sinulle luontevaa ja olet aina askeleen edellä. Osaat ennakoida ongelmia ja seuraat tarkasti toimitustemme tilannetta. Sinulla on aktiivinen ote omaan tekemiseesi ja pystyt kantamaan vastuuta. Työskentelet tehokkaasti myös paineen alla. Olet innokas oppimaan uutta ja uusien työtapojen kehittäminen ja omaksuminen on sinulle luonteva osa työprosessia.  Tehtävä sopii järjestelmälliselle ja huolelliselle tekijälle, joka on kiinnostunut pitkäaikaisesta työsuhteesta joustavassa ja viihtyisässä työympäristössä, jossa aidosti välitetään työntekijöiden hyvinvoinnista.

 

Etene kohti tavoitteitasi 

Lopullinen toimenkuvasi tulevaisuudessa muodostuu mielenkiintosi, kokemuksesi ja osaamisesi mukaisesti. Yrityksemme mahdollistaa monipuolisen osaamisen kasvattamisen ja pyrimme kehittämään toimenkuvia siten, että ne tarjoavat sopivasti lisää haasteita urasi edetessä.


Tehtävän osalta odotamme sinulta soveltuvan koulutuksen ja kokemuksen lisäksi kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä.



Hakuohjeet

Lähetä hakemuksesi osoitteella rekrytointi@swegon.com otsikolla Ostoassistentti. Liitä mukaan CV:si ja mahdolliset muut liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös palkkatoiveesi ja milloin olet valmis aloittamaan. Odotamme jo innolla hakemustasi, joten jätä se viimeistään 28.5.2020. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.