(Poistunut julkaisusta)

Ostoassistentti
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.3.2018

Oletko tarkka ja näppärä Excelin käyttäjä? Kiinnostaako sinua työskentely kansainvälisen yrityksen ostotiimissä?

Haemme asiakasyritykseemme Vantaalle ostoassistenttia määräaikaiseen tehtävään, joka kestää kesän yli. Toivomme, että voit aloittaa työskentelyn mahdollisimman pian.

Ostoassistentin päätehtävinä on;

  • kotiinkutsujen hoitaminen omilta tehtailta

  • toimitusaikavalvonta.

Lisäksi ostoassistentti avustaa tilanteen mukaan muissa ostoihin liittyvissä tehtävissä.

Toivomme sinulta hyvää it-osaamista, erityisesti Excelin hallintaa sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Kokemus asiakaspalvelu- tai myynnin back office -tehtävistä katsotaan eduksi.

Olet hakemamme henkilö, jos olet innokas oppimaan uutta, hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja olet työtavaltasi itseohjautuva. Otat vastuun omista tehtävistäsi mutta tarvittaessa/tilanteen mukaan autat mielelläsi tiimitovereitasikin.

Mitä nopeammin haet tehtävää, sitä nopeammin olet työn touhussa, joten toimi heti!

Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa Barona Engineering'iltä Kristiina Vormala (040 837 4019), parhaiten tavoitettavissa torstaisin klo 13-14.