(Poistunut julkaisusta)

Ostoassistentti - I.S. Mäkinen Oy
Suomen Henkilöstötalo

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.9.2018

I.S. Mäkinen on hyttien ja julkisten tilojen johtava toimittaja risteilijöille ja matkustaja-aluksille. Olemme kunnostaneet yli 30 000 hyttiä kuluneen 15 vuoden aikana. Vankka kokemus, laaja verkosto ja ammattitaitoinen henkilöstö takaavat asiakkaillemme kustannustehokkaan toteutuksen. 

Etsimme kasvun tueksi ostoassistenttia

vastaamaan mm. hintojen tiedustelusta ja ostotilausten tekemisestä. Monipuoliseen työnkuvaan kuuluu lisäksi ostotilausten kuljetusten järjestäminen, läheinen kommunikoiminen logistiikan ja projektipäälliköiden kanssa sekä projektikohtainen ostojen koontilistojen ylläpitäminen.

Hakemamme henkilö on systemaattisella ja tunnollisella otteella työskentelevä Excel-taitaja, joka seuraa tilauksia tiiviillä katseella ja huolehtii luvatun aikataulun pitämisestä. Kaupallinen koulutus tai aiempi kokemus vastaavasta työstä sekä englannin kielen osaaminen ovat edellytyksiä tehtävässä menestymiselle. 

Tarjoamme sinulle viihtyisän ja avoimen työyhteisön, jossa vallitsee hyvä tiimihenki. Työpisteesi sijaitsee Liedon konttorillamme ja käytämme liukuvaa työaikaa.

Olisitko sinä tuleva kollegamme, joka haluaisi tuoda oman lisänsä mukavaan porukkaamme ja motivoituu ostotoimintojen sujuvuuden varmistamisesta?

Jos vastasit kyllä, haethan pikaisesti täyttämällä hakemus palkkatoiveineen yhteistyökumppanimme Suomen Henkilöstötalon sähköisessä järjestelmässä. Huomiomme haussa vain tätä kautta saapuneet hakemukset.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja antaa Suomen Henkilöstötalolla Terhi Wallenius, p. 010 2306 525 / terhi.wallenius@henkilostotalo.fi tai Jenni Räikkönen, p. 010 2306 523 / jenni.raikkonen@henkilostotalo.fi arkisin klo 9-16 välisenä aikana.

Tsemppiä hakuun!