(Poistunut julkaisusta)

Osto- ja myyntireskontran hoitaja, Helsinki
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.10.2020

Onko reskontratyö sinulle tuttua ja etsitkö uutta pitkäaikaista tehtävää?
Haluatko työskennellä asiakasrajapinnassa osaavien ja mukavien kollegojen kanssa?

Haemme asiakkaallemme Helsingin keskustaan osaavia myynti- ja ostoreskontranhoitajia vakituiseen työsuhteeseen. Työ alkaa sopimuksen mukaan niin pian kuin mahdollista, joten lue alta lisää tehtävästä ja jos kiinnostut, lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian Adeccon sivujen kautta!

Monipuolisessa roolissa pääset hoitamaan sekä myynti- että ostoreskontran tehtäviä ulkoistuspalveluna useille eri asiakasyrityksille. Toimit itsenäisessä roolissa omien vastuualueisi parissa, mutta samalla tiiviissä yhteistyössä sekä asiakkaiden että kollegojen kanssa. Käytössä on useita erilaisia, täysin digitaalisia taloushallinnon työkaluja, työvälineet ja tilat ovat modernit ja ergonomiasta pidetään huolta. Työtilana on viihtyisä avokonttori ja työtä voi tehdä myös etätyönä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää osaamista sekä myynti- että ostoreskontrapuolilta, suomen ja englannin kielitaitoa (ruotsin kielen taito on etu), kykyä ja innokkuutta käyttää ja omaksua uusien digitaalisten työkalujen käyttöä sekä hyviä tiimi- sekä yhteistyötaitoja. Arvostamme ulospäinsuuntautunutta ja palveluhenkistä työtapaa, kehittämismyönteistä asennetta ja joustavuutta työnkuvaa koskien.

Tarjolla on vakituinen ja monipuolinen työ nykyaikaisessa yrityksessä, jossa on erittäin hyvä työilmapiiri. Lähiesimiehet pitävät tiimeistään huolta ja työnantaja tarjoaa hyvät edut.

Lisätietoja tehtävästä voit tarvittaessa kysyä joko sähköpostilla: mari.haapala@adecco.fi tai puhelimitse hakuaikana arkisin klo 13-14 välisenä aikana, p. 040 845 1012.