(Poistunut julkaisusta)

Ostaja/ostosihteeri
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.3.2020

Etsimme ostajaa/ostosihteeriä teollisuuden asiakkaallemme vakituiseen työsuhteeseen.

Tehtävässäsi vastaat ostotarjousten ja tilausten tekemisestä tavarantoimittajille, vaadittavien aikataulujen, hintojen ja teknisten vaatimusten mukaisesti. Vastaat omalta osalta siis materiaalien saatavuudesta ja raaka-ainevarastojen riittävyydestä yhteistyössä strategisen hankinnan kanssa. Lisäksi tehtävään kuuluu osto- ja myyntireskontran hoitoon liittyvien tehtävien hoitamista, kuten osto- ja myyntilaskujen tarkastusta ja koordinointia. Tehtävässä menestyminen edellyttää systemaattista ja itsenäistä työskentelyotetta. Etsimme tavoitehakuista ja yhteistyökykyistä tiimipelaajaa, joka työskentelee erinomaisesti sekä ulkoisten että sisäisten sidosryhmien kanssa.

Odotamme hakijalta relevanttia teknistä tai kaupallista koulutusta, aiempaa kokemusta hankinnan tehtävistä ja ymmärrystä tuonnin dokumentaatiosta. Globaalissa markkinassa toimiessa odotamme sujuvaa englannin kielen suullista sekä kirjallista osaamista. Eduksi katsomme kokemuksen SAP ja Basware järjestelmien käytöstä.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan vakavaraisessa yrityksessä ja osaavassa työyhteisössä, jossa pääset toimimaan monipuolisessa liiketoimintaympäristössä.

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, olethan yhteydessä meihin pian ja lähetät hakemuksesi palkkatoiveineen. Aloitamme haastatteluprosessin jo hakuaikana. Lisätietoja Adeccolta antaa Jani Karjalainen, 050 444 4480 tai jani.karjalainen@adecco.fi