(Poistunut julkaisusta)

Ostaja
Pamark

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.10.2020

Etsimme nyt

OSTAJAA

vastaamaan puhtaanapidon ja horeca-tuotteiden ostotoiminnoista

Tulet vastaamaan oman tuoteryhmän tavarantoimittajien ostotoiminnoista. Ostaja vastaa uusien tuotteiden perustamisesta hankintajärjestelmään ja ylläpitää tuotetietoja sekä hinnastoja. Lisäksi ostaja suunnittelee ostoennusteita yhdessä tuotepäällikön kanssa. Henkilö seuraa myös tuotteiden varastoarvoja ja niiden kiertoa. Ostaja on yhteydessä tavarantoimittajiin logistisissa tilanteissa ja seuraa toimittajien toimitusvarmuutta. Tehtävä sisältää päivittäisiä ongelmanratkaisuun liittyviä tilanteita ja tiivistä yhteistyötä oman organisaation henkilöstön sekä ulkopuolisten toimijoiden kanssa. Henkilö raportoi tehtävästään hankintajohtajalle. 

Odotamme sinulta aiempaa kokemusta monipuolisista ostajan tehtävistä, mutta kokemusvuosia tärkeämpää on oikeanlainen asenne sekä motivaatio oston tehtäviin. Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteista, reaktiivista ja joustavaa työskentelytapaa. Kykenet tekemään päätöksiä ja priorisoimaan asioita kiireellisissä tilanteissa sekä uskallat tarttua puhelimeen ja puuttua epäkohtiin. Yritys käyttää toiminnanohjausjärjestelmänä Microsoftin NAV-ohjelmistoa. Sinulla on tehtävään soveltuva joko kaupallinen tai tekninen koulutus. Tehtävä edellyttää hyvää englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi (saksa, ruotsi). 

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän sekä kannustavan työympäristön motivoituneiden ja osaavien henkilöiden parissa. Lisäksi yritys panostaa henkilöstöön ja tarjoaa heille monipuolisen tuen tehtävissä onnistumiseen. 

Lisätietoja tehtävästä antaa Arespartnersin konsultti Jarmo Virtanen puh. 040 5609585, varmimmin 28.10., 29.10. ja 4.11. klo 9–11. Luottamukselliset soittopyynnöt välittää Arespartnersilta Tia Nissinen puh. 044 236 1600. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen osoitteessa www.arespartners.fi linkin ”Aresnets” kautta 8.11. mennessä.