(Poistunut julkaisusta)

Ostaja
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.3.2020

Haemme Oulussa sijaitsevalle asiakasyrityksellemme

OSTAJAA 

Kyseessä on määräaikainen työtehtävä ja työt alkavat asiakkaan tarpeiden mukaan. Tarkkaa alkamisajankohtaa ei ole vielä määritelty. Kyseessä on päivätyö.

Työssäsi ostat tuotannon tarvitsemat materiaalit, vastaat materiaalien riittävyydestä ja optimaalisesta varastoarvosta asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Vastuullesi ostajana kuuluu materiaalien ostaminen ja saapumisvalvonta ja tarvittaessa sijoitat tilaukset uudelleen toimittajien kanssa. Laskutuksen sekä muiden ostoihin liittyvien perustietojen oikeellisuuden tarkastaminen ja raportointi kuuluvat myös työhösi. Työ edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, sillä teet päivittäin yhteistyötä yrityksen sisäisten sekä ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Edellytämme aikaisempaa hankintakokemusta ja teknillistä tai kaupallista koulutusta. Työ edellyttää sujuvaa kirjallista ja suullista englannin kielitaitoa sekä hyvää Excelin ja Wordin käyttötaitoa. Eduksi katsotaan myös, mikäli sinulla on kokemusta toiminnanohjausjärjestelmien käytöstä (esim. Navision ERP).

Tarjoamme sinulle erinomaisen mahdollisuuden työskennellä yhdessä Oulun mielenkiintoisimmassa yrityksessä osaavien kollegojen ympäröimänä. Asiakkaamme tarjoaa mielekästä työtä, kilpailukykyisen palkan sekä hyvät työsuhde-edut. 

Ensimmäinen askeleesi kohti uusia haasteita on jättää työhakemus sivujemme www.adecco.fi kautta tai sähköpostilla os. helen.vesik@adecco.fi viimeistään 02.04.2020 Onnea hakuun!