(Poistunut julkaisusta)

Ostaja
Berner

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.3.2020

Etsimme Bernerin SCM-tiimiin vakituiseen työtehtävään uutta

OSTAJAA

Vastaat nimetystä ostokokonaisuudesta noudattaen yrityksemme taloudellista ja asiakaslähtöistä ostopolitiikkaa. Toimit tiiviissä yhteistyössä myynnin, logistiikan, tuotannon sekä muun ostotiimin kanssa. Vastuualueeseesi kuuluu sekä yrityksemme omia että päämieslähtöisiä tuotekokonaisuuksia. Tärkeimpiä tehtäviäsi ostajana ovat asiakastyytyväisyyden sekä saatavuuden varmistaminen sovittujen budjettitavoitteiden mukaisesti yhteistyössä myynnin, toimittajien, ostotiimin, tuotannon sekä logistiikan kanssa. Käytät päivittäin mm. M3-, Birst- sekä Basware-järjestelmiä. Tehtävässäsi raportoit suunnittelu- ja hankintapäällikkö Maarit Mäkynen-Heltimoiselle.

Sinulla on jo aiempaa ostokokemusta ja soveltuva alan koulutus. Ymmärrät oston merkityksen yrityksen asiakastyytyväisyyteen, tulokseen sekä sitoutuneen pääoman hallintaan liittyen. Tehtävässä onnistuminen edellyttää hyvää Excel-osaamista. Olet tavoitehakuinen sekä yhteistyökykyinen tiimipelaaja ja tulet erinomaisesti toimeen sekä ulkoisten että sisäisten asiakkaidemme kanssa. Hyvät sosiaaliset taidot takaavat onnistuneen poikkiorganisatorisen yhteistyön. Toimit sujuvasti englannin kielellä. Muun kielitaidon katsomme eduksesi.

Tarjoamme sinulle tiimin jäsenyyttä osaavassa työyhteisössä sekä monipuolisessa liiketoimintaympäristössä, jossa omalla panoksellasi voit merkittävästi vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen sekä vahvistaa yrityksen kilpailukykyä.

Toivomme sinun aloittavan tehtävässäsi mahdollisimman pian.

Lisätietoja antaa Berner Oy:n Suunnittelu- ja hankintapäällikkö Maarit Mäkynen-Heltimoinen, p. 040 674 9899, varmimmin 19.3. klo 9-10 sekä Arespartnersin konsultti Janne Marttinen, p. 0400 426 127, varmimmin 23.3. ja 30.3. klo 8.30-10. Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kera 31.3.2020 mennessä osoitteessa https://aresnets.arespartners.fi/