(Poistunut julkaisusta)

OSTAJA
Halton Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.2.2020

Haemme Halton Oy:lle Kausalaan 
OSTAJAA
toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Ostajan tehtävässä vastuullasi on tarjouskyselyt, ostotilaukset ja toimitusvalvonta. Teet ostotilauksia ERP-järjestelmästä ehdotusten tai projektitarpeiden perusteella, lähetät tilaukset toimittajille ja seuraat toimitusten saapumista sopimuksen mukaisesti. ERP – järjestelmän ylläpito kuuluu myös olennaisesti tehtäviisi. Roolissasi teet tiivistä yhteistyötä niin Haltonin sisäisten kuin ulkoistenkin sidosryhmien kanssa.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta tai useamman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä. Toimintatavoiltasi olet järjestelmällinen, tehokas ja pystyt toimimaan loogisesti ja priorisoiden kiireenkin keskellä. Sinulta sujuu työskentely sujuvasti niin ryhmässä kuin yksinkin ja sinulla on aitoa halua kehittää toimintaa. Suhtaudut asioihin positiivisesti ja omaat erittäin hyvät yhteistyö- sekä neuvottelutaidot. 

Edellytämme tehtävässä sujuvaa kirjallista sekä suullista suomen ja englannin kielen taitoa sekä kokemusta ERP-toiminnanohjausjärjestelmien ja Office-sovellusten käytöstä.

Meillä saat mahdollisuuden moninaisiin työtehtäviin ja pääset osaksi mukavan rentoa työyhteisöä. Huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista, työssäjaksamisesta ja ammatillisesta koulutuksesta sekä tarjoamme henkilöstölle kattavat työsuhde-edut.

Kiinnostuitko tarjoamastamme mahdollisuudesta ja koet sopivasi kasvavaan joukkoomme? 

Lisätietoja tehtävästä antaa Kaisa Niittymaa, Manager, Purchasing and Logistics, puh. +358 40 7231 720; 3.2.2020 klo 13.00 – 15.00 ja 5.3.2020 klo 13.00 – 14.00 tai kaisa.niittymaa@halton.com

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen sähköpostitse kaisa.niittymaa@halton.com viimeistään 15.3.2020.