(Poistunut julkaisusta)

Ostaja
SLO Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2018

Haemme Vantaalla sijaitsevaan pääkonttoriimme vakinaiseen työsuhteeseen

OSTAJAA

TEHTÄVIISI KUULUU

Työskentelet hankintaosastolla ostajana, jossa vastaat oman ostosalkkusi hallinnoimisesta. Vastaat nimetyn ostokokonaisuuden operatiivisesta ostamisesta, varastotäydennysten suunnittelusta ja toimitusketjun suorituskyvyn valvonnasta. Tehtäviisi kuuluu huolehtia vastuullasi olevien tuotteiden saatavuudesta, varastonkierrosta ja toimitusten laadusta.

Työskentelet läheisessä yhteistyössä muiden ostajien, tuotepäälliköiden ja logistiikkaorganisaation kanssa. Osallistut myös aktiivisesti toimittajayhteistyöhön yhdessä tuotepäälliköiden kanssa.

TARJOAMME

Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkokonaisuuden alan markkinajohtajan palveluksessa sekä Suomen laajimman tuote- ja palveluvalikoiman. Työympäristössämme pääset osaksi avointa, ammattitaitoista ja tiivistä työyhteisöä. Pääset kehittämään omaa vastuualuettasi itsenäisesti, mutta työskentelet myös osana tiimiä. Tarjoamme kaikki edellytykset huippusuorituksille sekä muun organisaation ja osaamisen vahvan tuen sekä panostamme ammattitaitosi kehittämiseen.

TEHTÄVÄSSÄ MENESTYMINEN EDELLYTTÄÄ

Omaat soveltuvan teknisen tai kaupallisen koulutuksen ja vähintään muutaman vuoden kokemuksen ostajan tehtävistä. Olet oma-aloitteinen, yhteistyökykyinen ja jämäkkä ammattilainen. Omaat vahvat neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet organisoidusti ja suoritat annetut tehtävät sovittujen aikataulujen puitteissa. Toimit sujuvasti suomen ja englannin kielellä ja omaat hyvät tietotekniset valmiudet. Eduksi lasketaan kokemus ostajan tehtävistä SAP ympäristössä sekä kokemus toimimisesta ulkomaisten toimittajien kanssa.

KYSY LISÄÄ

Lisätietoja tehtävästä antaa Ostopäällikkö Johan Stenberg p. 050 568 2353, johan.stenberg@slo.fi.

HAKEMUKSET

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään www.slo.fi/jobs – sivujen kautta viimeistään 31.10.2018