(Poistunut julkaisusta)

Osaava myyntireskontran hoitaja
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2018



Työn kuvaus:
  Asiakkaamme on globaali teknologiateollisuuden alan yritys, etsimme heille Jyväskylän toimipisteeseen myyntireskontran hoitajaa. Myyntireskontran hoitajana tehtäviisi kuuluu mm. laskutus, maksujen seuranta ja valvonta sekä perintä.
 
Toivomme, että sinulla on jo osaamista myyntireskontran hoitoon liittyvistä tehtävistä. Arvostamme kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä. Olet itsenäinen, huolellinen tekijä, joka on valmis kehittämään itseään ja omaa osaamistaan. Tehtävässä onnistuminen edellyttää myös sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa.
 
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen mahdollisuuden laajentaa osaamistasi kansainvälisessä ympäristössä. Työ on reilun puolen vuoden määräaikainen työsuhde, ja aloitus tapahtuu heti sopivan henkilön löydyttyä.
 


Jos mielenkiintosi heräsi, toimi ripeästi. 
 
Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Satu Hovisalmi, 040 570 5917 satu.hovisalmi@adecco.fi. Hae paikkaa sivujemme kautta viimeistään 15.10.2018 mennessä, tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi.

Asiakkaan tehtävänimike:  Myyntireskontran hoitaja


Sijainti:  JYVÄSKYLÄ


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Olga Jokinen


Toimipaikka:  Jyväskylä