(Poistunut julkaisusta)

Osaatko yhdistää teknisen tiedon ja parhaan mahdollisen palvelun?
Denmark

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.7.2018
Etsimme palveluneuvojia kansainvälisen älykkäitä valaistusratkaisuja tuottavan toimeksiantajamme palveluun. Työskentelet Webhelpin Kööpenhaminan toimipisteessä 250 sitoutuneen ja sosiaalisen kollegan kanssa. Webhelp on Euroopan johtavia contact center –alan yrityksiä. Teemme työtä erinomaisin tuloksin, räätälöidyillä prosesseilla, kokemuksella ja halulla olla kaikkein paras alallamme. Teemme työtä tunnetuille brändeille, missä odotetaan kaikkein parasta palvelua ja siten odotamme, että sinäkin olet valmis panostamaan oman osasi menestykseemme!    Tiimissä tuotamme asiakaspalvelua ja teknistä tukea toimeksiantajamme B2B-asiakkaille pohjoismaissa. Me luotamme kykyysi kuunnella asiasta ja kykyysi käyttää teknistä asiantuntemustasi, luovuuttasi ja ihmistuntemustasi kyetäksesi selvittämään heidän tarpeensa.    Pärjäät tehtävässä, mikäli:  Olet empaattinen ja pystyt sopeuttamaan itsesi asiakkaan tilanteeseen  Olet hyvä kuuntelemaan, olet kärsivällinen ja pystyt käsittelemään samanaikaisesti useita eri asioita  Olet nopea kirjoittamaan  Olet oma-aloitteinen, itsenäinen ja sopeutuvainen  Olet johdonmukainen ja pystyt käsittelemään sekä ymmärtämään monimutkaisia tilanteita sekä ongelmia  Intohimosi on hyvän palvelun tuottaminen ja pyrit korkeaan asiakastyytyväisyyteen    Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-17.00. Tehtävässä aloitus on 31.08.2018, jolloin alkaa 7 viikon palkallinen koulutusjakso. Koulutusjakso sisältää tuote- ja palvelukoulutuksen sekä kommunikaatiotaitoihin liittyvää valmennusta.    Työn edellyttämät tiedot ja taidot:  Suomen ja englannin kielen osaaminen sekä suullisesti että kirjallisesti  Tanskan kielen osaaminen on eduksi  Tutkinto sähköalasta, IT:stä tai vastaavasta on eduksi  Kokemus sähköalasta, asiakaspalvelusta tai B2B-toiminnoista on eduksi  Kokemus valaistusteollisuudesta on eduksi  MS Officen osaaminen  Verkkoympäristön tuntemus    Tarjoamme sinulle:                                Ammattimaisen perehdytyksen ja valmennuksen sekä ammattimaiset järjestelmät ja palvelut. Olet osa tervehenkistä ja sosiaalista työympäristöä, missä on tilaa erilaisuuksille ja missä työskentelemme yhteisöllisesti ja vahvasti sitoutuneina.    Lupauksemme työnantajana:  Fun & Social – We are happy in our interactions with colleagues, customers and clients   Learning & Growing – We love to develop and learn new things  Challenges & Recognition – We believe in giving, receiving and confirming our results         Tehtävä on vakituinen ja tuntimäärä on 37 tuntia/viikko. Odotamme, että näet itsesi kasvavan organisaatiossamme ja viihtyvän työsuhteessa pitkään.      Rekrytointiprosessi:  Lähetäthän hakemuksesi englanniksi. Kun olet rekisteröinyt hakemuksesi, saat linkin soveltuvuustestiin. On tärkeätä, että teet testin mahdollisimman nopeasti, jotta saamme sinut mukaan varsinaiseen rekrytointiprosessiin. Haastatteluun saakka etenevät tekevät myös teknisen soveltuvuustestin.    Ei syrjintää:  Me Webhelpissä näemme monimuotoisuuden rikkautena ja voimavarana ja rohkaisemme kaikkia riippumatta sukupuolesta, iästä, uskonnosta tai etnisestä alkuperästä hakemaan meiltä työtä.    Jäämme odottamaan hakemustasi!