(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikaisia palveluneuvojia Telian Liigatiimiin
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.7.2018

Telia on Liigan uusi koti ja sen asiakaspalvelu on nyt rantautumassa Ouluun! Onko sinulla haussa pitkäaikainen osa-aikainen tehtävä, jossa pääset kehittämään omia asiakaspalvelutaitojasi sekä kasvamaan myynnin ammattilaiseksi?

Haemme uuteen Baronan asiakaspalvelukeskukseen osa-aikaisia palveluneuvojia työskentelemään Telian kuluttaja-asiakaspalvelussa. Pääset osaksi uuden tiimin syntymistä sekä voit omalla toiminnallasi vaikuttaa koko toimipisteen menestykseen, alusta alkaen. Työt alkavat elokuun puolessa välissä kattavalla perehdytyksellä, joten valmis operaattorialan osaaja sinun ei välttämättä tarvitse olla.

Mitä työtä meillä tehdään?

Liigatiimimme tarjoaa asiakaspalvelua puhelimen ja chatin kautta Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä klo 7-21 välillä. Työhösi voi kuulua mm. Telian ja Liigan tuote- ja palveluneuvontaa, erilaisten ongelma- ja vikatilanteiden ratkomista tai laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä. Asiakkaat soittavat sinulle, joten erinomaisen asiakaspalvelun jälkeen kartoitat asiakkaan kokonaistilanteen myynnillisellä otteella.

Haluamme löytää innostuneet ja laadukkaasti työnsä hoitavat asiakaspalvelijat

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin ja toimintamme perusta on tarjota yksilökohtaista asiakaspalvelua jokaiselle. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin tärkeää, että sinulta löytyy hyvät vuorovaikutustaidot sekä näppärä järjestelmäosaaminen. Välillä puheluita saattaa tulla myös englannin kielellä, joten pystythän hoitamaan myös näitä tarvittaessa. Mikäli olet innokas oppimaan uutta, viihdyt myyntihenkisessä asiakaspalvelutyössä ja haluat kehittyä työurallasi, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Jos olet muutenkin Liigan ja jääkiekon ystävä, hyödyt varmasti siitä myös työssäsi.

Miksi minun kannattaa ilmoittautua mukaan hakijaksi?

Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä. Työntekijämme arvostavat mm. monipuolista ja sopivan haastavaa työtämme sekä joustavia työaikoja. Haluamme työnantajana tarjota myös elämyksiä - meillä voit lähteä vaikka vaihtovuodeksi Espanjan palvelukeskukseemme työskentelemään samojen tehtävien parissa!

Työstä maksetaan ICT-alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa, jonka lisäksi käytössämme on kannustinmalli, joka mahdollistaa kuukausittaisten ansioiden kasvattamisen.

Miten ja milloin minut valitaan Liigatiimiin?

Jos edellä kuvattu on sitä, mitä työltäsi ja työyhteisöltäsi odotat, toimi pikaisesti ja lähetä hakemuksesi ja CV:si jo vaikka tänään! Hakemuksia käsitellään päivittäin ja hakijoita kutsutaan haastatteluun jo hakuaikana.

Edellytykset työnsaannille: Asiakaspalvelu, Myyntihenkinen, Osa-aikainen