(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen toimistotyöntekijä Seinäjoelle
Transval Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2019

Transval Henkilöstöpalvelut Oy on suomalainen henkilöstöpalvelualan yritys, joka tunnetaan monipuolisena ja luotettavana työnantajana. Henkilöstöpalvelun kautta ammattitaitoiset osaajamme työskentelevät asiakasyrityksissämme monipuolisissa työtehtävissä sisälogistiikan sekä tuotannon prosessien eri osa-alueilla.

Osa-aikaista toimistotyöntekijää Seinäjoelle

Etsimme Postin elintarvikelogistiikalle osaavaa osa-aikaista toimistotyöntekijää. 
Työtehtäviin kuuluu taloushallinnon työt, asiakaspalvelu, laskutus ja järjestelmiin liittyvät työt.


Töitä tehdään pääsääntöisesti virka-aikana, mutta työajoissa on myös joustoa. Työtä on viitenä päivänä viikossa noin 4 tuntia päivässä. Alustavasti määräaikainen sopimus 31.8 asti. Jatkosta sovitaan myöhemmin.

Toivomme työntekijältä hyvää kielitaitoa (suomi, englanti ja ruotsi), kokemusta erilaisista järjestelmistä ja kyky sisäistää uusia järjestelmiä. Jos olet järjestelmällinen, reipas ja oma-aloitteinen työntekijä hae paikkaa nopeasti. Käymme läpi hakemuksia jatkuvasti ja palkkaamme oikean henkilön löydyttyä. Palkkaus VL-TES mukaan.

Plussaksi luetaan kokemus logistiikasta, ymmärrys rahtikirjoista ja kyky oppia uutta.

Ensimmäisen kierroksen haastattelut toteutetaan videohaastatteluna.

Rekrytointiassistentti

Niko Niemistö

Puh: 040 487 0153

E-mail: niko.niemisto@transval.fi