(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen toimistotyöntekijä (Espoo)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.8.2019

Asiakasyrityksemme hakee nyt Espoon Juvanmalmille toimistotyöntekijää. Työsuhde on alkuun määräaikainen ja osa-aikainen (20-37,5 h / viikko), mutta yritykseen on tarkoitus työllistyä myöhemmin vakituisesti ja kokoaikaisesti. Työvuorot/-tunnit ovat joustavasti sovittavissa omien toiveidesi mukaisesti. Yrityksessä on liukuva työaika klo 8-17 välillä.

Toimistotyöntekijänä tehtäviisi kuuluu mm. laskutus, taloushallinnon avustavat tehtävät, kirjanpitoaineiston esivalmistelu tilitoimistolle ja muut pienen toimiston juoksevat asiat. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen sekä pääset työskentelemään ammattitaitoisten ja mukavien työkavereiden parissa.

Toivomme sinulta aikaisempaa työkokemusta edellä mainituista työtehtävistä. Sinulla on toimeen tarttuva asenne ja kykenet työskentelemään itsenäisesti. Haluat sitoutua työsuhteeseen pitkäaikaisesti ja kehittyä yrityksen mukana. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Erityisesti Netvisor-ohjelman käyttökokemus katsotaan eduksesi.

Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Tartu tilaisuuteen ja täytä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi, miksi juuri sinä olisit tehtävään sopiva henkilö. Ilmoitathan hakemuksessa myös palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden myyntipäällikkö Esa Riikoselta, p. 050 411 0372. Yhteydenotot puhelimitse arkisin klo 9-15.