(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen toimistoassistentti
82

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2020

Etsimme asiakasyritykseemme osa-aikaista toimistoassistenttia.

Työtehtäviin kuuluvat erilaiset toimistotyöt kuten laskutus, postitus sekä mahdollisesti myös asiakaspalvelu. Työ on osa-aikainen, 2-3 päivää viikossa ja kesäaikaan mahdollisesti enemmän. Työpiste sijaitsee Jyväskylän keskustan läheisyydessä.

Toimistoassistentin työssä tulee pystyä työskentelemään huolellisesti ja tarkasti kiireenkin keskellä. Lisäksi työssä tarvitaan oma-aloitteisuutta. Office-ohjelmien osaaminen on välttämätöntä työtehtävien kannalta. Eduksi katsotaan aiempi kokemus toimistotyöstä.

Työ alkaa sopimuksen mukaan ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä joten hakemus kannattaa jättää heti oheisen linkin kautta. Lisätietoja tarvittaessa Baronan rekrytointikonsultilta Kaisa Lukkariselta kaisa.lukkarinen@barona.fi