Osa-aikainen toimistoassistentti (Vantaa)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.11.2019

Haemme nyt asiakasyrityksellemme osa-aikaista toimistoassistenttia Vantaalle.

Työtä on alkuun tarjolla noin 2 päivää viikossa ja työvuorot/-tunnit ovat joustavasti sovittavissa. Keväällä ja kesällä yrityksessä on mahdollisuus työskennellä kokoaikaisesti (37,5h/viikko), joten tehtävä sopii hyvin esim. korkeakouluopiskelijalle.

Tehtäviisi kuuluu mm. laskutus, taloushallinnon avustavat tehtävät, kirjanpitoaineiston esivalmistelu tilitoimistolle ja ajoneuvokauppasopimusten jatkohoito kuten rekisteröinti-, vakuutus- sekä rahoitusasiat. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen sekä nuorekkaat ja ammattitaitoiset työkaverit.

Aiempi työkokemus edellä mainituista työtehtävistä on eduksi, mutta kokemuksen puutetta voit paikata reippaalla asenteella ja oppimisinnolla. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä kohtuullisia IT-taitoja.

Hae paikkaa täyttämällä oheinen hakulomake. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja osaamisestasi sekä tuntipalkkatoiveesi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan puitteissa ja paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Lisätiedot tehtävään liittyen: Click Henkilöstöpalvelut Oy, Esa Riikonen, etunimi.sukunimi@click-hp.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot