(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen taloushallinnon assistentti
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2018



Työn kuvaus:
  Moisiolinna Group on uudenlainen, ketterä ja innostunut sähköalan yritys. Keskitymme vaativien taloautomaatiokohteiden kokonaisvaltaisiin sähkötöihin suunnittelusta toteutukseen.  Kohteinamme on tyypillisesti suuret omakotitalo- ja loma-asunnot, joihin teemme räätälöidyn kokonaisratkaisun, sisältäen mm. sähkö-, valaistus- ja automaatiosuunnittelun sekä sähköurakoinnin ja automaatio-ohjelmoinnin .
 
Toiminnan kasvaessa etsimme nyt Moisiolinna Groupille aikaansaavaa ja osaavaa
 
Taloushallinnon assistenttia osa-aikaiseen (alkuun noin 2 päivää / viikko), kehittyvään tehtävänkuvaan Tampereelle.
 
Taloushallinnon assistenttina vastuualueeseesi kuuluu osto- ja myyntilaskutus sekä muut talous- ja henkilöstöhallinnon tehtävät, kuten osto- ja myyntitilaukset, varastonhallinta sekä henkilöstöetujen selvittäminen tehtävään valitun osaamisen ja kiinnostuksen mukaan. Tehtävänkuvaa on mahdollista laajentaa tulevaisuudessa tekijän kasvavien taitojen, kiinnostuksen kohteiden sekä yrityksen tarpeiden mukaan.
 
Työsuhde alkaa osa-aikaisena ja tärkeimpänä tehtävänä alkuun on laskutuksen hoitaminen. Hyvällä tekijällä on mahdollisuus tulevaisuudessa yrityksen tarpeiden mukaan työllistyä myös kokoaikaiseksi työntekijäksi. Tämä tehtävä sopiikin siis loistavasti esimerkiksi alan opiskelijalle tai valmistuvalle vaikkapa opinnäytetyön tai gradun rinnalle. Tavoitteena on löytää tehtävään pitkäaikainen tekijä.
 
Toivomme, että sinulla olisi jo aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä näkemystä ja intoa kehittää tehtävänkuvaa. Myös alan koulutuksen (kuten tradenomi, KTM) laskemme eduksesi. Tärkeimpinä ominaisuuksina pidämme start up -yritykselle luonteenomaista innostunutta, ennakkoluulotonta, aikaansaavaa ja kehittämiskykyistä asennetta.
 
Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä kehittymään ja kasvamaan taloushallinnon monipuoliseksi ammattilaiseksi. Sinulla on tärkeä rooli kasvavan yrityksen kehittymisessä ja taustalla yrittäjän tuki. Voit tehdä työtä joustavasti omiin aikatauluihisi sopivasti. Työ alkaa mahdollisimman pian. Kiinnostuitko? Hae heti, sillä teemme haastatteluita jo hakuaikana! Lisätietoja antaa Adeccon HR Consultant Juulia Lehtonen, p. 050 444 4448 / juulia.lehtonen@adecco.fi .

Asiakkaan tehtävänimike:  Taloushallinnon assistentti


Sijainti:  TAMPERE


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Juulia Lehtonen, 050 444 4448


Toimipaikka:  Tampere