Osa-aikainen palveluneuvoja asiakasjärjestelmätukeen
DHL Express

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.10.2020

Haemme asiakkaallemme DHL Express Finland Oy:lle asiakaspalveluhenkistä ja innostunutta palveluneuvojaa asiakasjärjestelmätukeen ESS (Electronic Shipping Solutions) tiimiin, joka toimii osana DHL Expressin tietohallintoa. Tehtävässä vastaat asiakasyhteydenottoihin koskien sähköisiä työkaluja ja autat asiakkaita järjestelmien teknisten kysymysten kanssa.

Tehtävä on määräaikainen alkaen marraskuusta kestäen helmikuun loppuun. Osa-aikainen tehtävä, jossa työvuorot sijoittuvat arkisin 9-16 välille. Tunteja tehdään vaihtelevasti 15-37,5h/vko. DHL Expressin toimipiste sijaitsee osoitteessa Tullimiehentie 10, Vantaa. Työsuhde solmitaan DHL Express Finland Oy:n kanssa.

Päätehtäviäsi ovat:
• Vastata asiakkaiden yhteydenottoihin koskien sähköisiä työkaluja puhelimitse ja sähköpostitse
• Avustaa asiakkaita ohjelmien käyttöön liittyvissä ongelmissa
• Ratkaista asiakkaiden lähetysjärjestelmiin liittyvät tekniset ongelmat
• Muut tietohallinnon avustavat tehtävät

Odotamme sinulta:
• Asiakaspalveluhenkistä asennetta
• Hyviä IT -taitoja
• Nopeaa omaksumiskykyä sekä tarkkuutta
• Joustavuutta ja paineensietokykyä
• Suomen kielen taitoa. Englannin kieli katsotaan eduksi.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi tehtävään Adeccon sivujen kautta www.adecco.fi mahdollisimman pian. Hakuaika päättyy 26.10., mutta täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoa tehtävästä antaa HR Konsultti Emma Vuorenmaa emma.vuorenmaa@adecco.fi.

DHL Express on ollut kansainvälisten pikakuljetusten edelläkävijä jo vuodesta 1969. Globaali pikakuljetusverkostomme kuljettaa kiireellisiä asiakirjoja ja paketteja nopeasti ja luotettavasti ovelta ovelle yli 220 maassa ja alueella. DHL Express on Top Employer 2020 - ja Great Place to Work -sertifikaatit saavuttanut huipputyöpaikka, joka tarjoaa nopeatempoisen ja työhyvinvointiin panostavan työympäristön.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot