(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen myyntiassistentti, Shetland Oy (Helsinki)
Shetland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.2.2020

Shetland Oy on toiminut vuodesta 1989 ja tuonut Suomeen lemmikkieläinalan laatutuotteita maailmalta vuodesta 1991. Edustamamme merkit ovat oman erityisalansa laadukkaimpia huipputuotteita. Keskitymme laatuun, emme hintaan. Lue lisää https://www.shetland.fi/.

Shetland Oy etsii nyt kauttamme osa-aikaista myyntiassistenttia vuoden kestävään määräaikaiseen työsuhteeseen. Kyseessä on äitiyslomansijaisuus.

Myyntiassistentin työtehtäviin kuuluu muun muassa tilausten käsittely, laskutus, asiakaspalvelu puhelimitse/sähköpostitse sekä muut myynnin tukitehtävät.

Odotamme hakijalta sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, hyvää MS Office-ohjelmien hallintaa. Luonteeltasi olet oma-aloitteinen ja omaksut uusia asioita nopeasti. Tehtävä edellyttää joustavaa asennetta sekä kykyä toimia tiimissä. Kaupallinen koulutus katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle mukavan työympäristön, huippu työkaverit sekä joustavan työyhteisön luotettavassa maahantuontiyrityksessä.

Työtä tehdään arkisin 20-37,5 h/vko ja työajat sijoittuvat 9-17 välille. Työt alkavat maaliskuussa 2020.

Oletko sinä etsimämme vahvistus iloiseen tiimiimme? Hae tehtävää täyttämällä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Nina Sarkki, p. 050 411 0390. Puhelintiedustelut arkisin 9-15. Ei suoria yhteydenottoja Shetland Oy:n.