(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen HR-koordinaattori asiakkaallemme
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2020

Oletko luotettava, tarkka, oma-aloitteinen ja kiinnostunut töistä HR:n parissa? Etsimme nyt osa-aikaista HR-koordinaattoria kansainväliselle asiakkaallemme Espooseen. Tämä on sinulle oiva mahdollisuus, joka haluat oppia lisää kokonaisvaltaisesti HR:stä kansainvälisessä organisaatiossa.

Työtehtäviisi kuuluu avustavat hallinnollisen HR:n tehtävät, kuten mm. henkilöstön tietojen ylläpito HR-järjestelmässä, työajanseurannan ja lomatietojen korjaus sekä sairaslomatodistusten läpikäynti ja eteenpäin lähettäminen. Pääset lisäksi tekemään HR:ään liittyvää raportointia ja mahdollisesti rekrytoinnin avustavia tehtäviä.

Menestyt tehtävässä, jos olet oma-aloitteinen, luotettava, tarkka ja opit nopeasti. Sinulla on mielellään joko koulutustaustaa tai työkokemusta HR:stä ja IT-taitosi ovat ajan tasalla. Sympa HR -järjestelmän osaaminen katsotaan eduksi. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja osaat englannin kieltä sen verran, että myös kansainvälisten kollegojen kanssa yhteistyön tekeminen sujuu saumattomasti. Ruotsin kielen osaaminen on sinulle etu, mutta ei vaatimus tässä tehtävässä.

Työtä on kolmena päivänä viikossa, eli noin 23 h/viikko. Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi opintojen tai muun työn oheen. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian ja kestää noin kolme kuukautta. Työsuhde solmitaan valitun henkilön ja Adeccon välille.

Jos kiinnostuit tästä mahdollisuudesta, lähetäthän CV:si sekä vapaamuotoisen hakemuskirjeen palkkatoiveineen osoitteessa www.adecco.fi mahdollisimman pian, sillä hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Hakuaikaa on 16.1.2020 asti. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-konsultti Laura Rantanen, p. 040 540 8185 (arkisin klo 9-15) tai laura.rantanen@adecco.fi.