(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen HR Assistentti
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2020

Etsimme HR assistenttia osa-aikaiseen työsuhteeseen suureen kansainväliseen yritykseen Espooseen, käsittelemään henkilöstöhallinnon asiakirjoja ja viranomaishakemuksia. Työsuhde on n. 1,5 vuoden määräaikaisuus ja töitä tehdään n.6 tuntia viikossa. Työ sopii erityisen hyvin toisen työn tai vaikkapa opintojen rinnalle.

Tehtävät pitävät sisällään saapuvien ja lähtevien henkilöstöhallinnon asiakirjojen käsittelyä, viestintää viranomaisten suuntaan sekä muiden yleisten hallinnollisten tehtävien hoitamista. Työ tapahtuu hyvin kansainvälisessä ympäristössä ja työkielenä käytät päivittäin sekä englantia että suomea. Työssä saattaa usein olla monta rautaa tulessa, joten kyky priorisoida ja hoitaa monia asioita saman aikaisesti on tärkeää tehtävässä pärjäämisen kannalta. Työ vaatii myös erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta tehtävässä käsiteltävien tietojen salassapysymisen varmistamiseksi.

Mikäli sinulta löytyy seuraavat vaatimukset, laita hakemus tulemaan!
- Vähintään vuoden työkokemus henkilöstöhallinnosta TAI HR alan koulutus
- Erinomainen englannin- ja suomen kielen taito
- Olet luonteeltasi yksityiskohtiin tarttuva ja tunnollinen
- Kykenet työskentelemään itsenäisesti ja hoitamaan monia asioita saman aikaisesti

Laita hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Viimeinen hakupäivä 21.6.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR konsultti Tomi Kolu, 040 640 3118, tomi.kolu@adecco.fi