(Poistunut julkaisusta)

Osa-aikainen Finance Support Specialist
Poolia Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.3.2020

Etsimme Itä-Vantaalla toimivalle laaja-alaiselle, tunnetulle kansainväliselle sekä arvostetulle asiakkaallemme monipuolista kirjanpitotaustan omaavaa FINANCE SUPPORT SPECIALISTia. Tehtävän aloitus on pikainen ja kesto elo-/syyskuulle 2020. Työ on osa-aikainen, noin 65 tuntia/kk ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.


Työtehtävät

Monipuolinen toimenkuvasi muodostuu asiakasyrityksemme myymälöitä koskevista taloushallinnon tehtävistä, kuten mm:

  • laskutus; sähköisen laskutuksen perustietojen ylläpito, yhteyshenkilönä toimiminen myymälöille laskutuskysymyksiin liittyen, asiakasnumeroiden luominen (SAP) ja luottoasteen tarkistaminen
  • maksutapoihin liittyvät työt; yhteyshenkilö maksupalveluiden tarjoajiin (mm. Nets/Amex), maksutapahtumiin liittyvät suojaukset, uusien maksuvaihtoehtojen toteuttaminen
  • kirjanpitoon liittyvät työt, mm. erilaiset kuukausittaiset raportoinnit

Edellytykset

Olet kokenut ja ammattitaitoinen taloushallinnon moniosaaja, jolla on mielellään SAP-osaamista. Suoriudut työtehtävistäsi sekä suomen että englannin kielellä ja olet järjestelmällinen, palveluhenkinen ja yhteistyökykyinen.

Lisätiedot

Haethan tehtävää heti, sillä ryhdymme käsittelemään hakemuksia saapumisjärjestyksessä!

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja tehtävästä antaa Poolia Suomi Oy:ssä Tarja Laakso, tarja@poolia.fi / puh. 020 7290 837

Poolia Suomi Oy

Poolia on asiantuntijahenkilöstön projektityöhön, rekrytointiin ja suorahakuihin erikoistunut yritys. Toimimme seuraavilla alueilla: toimisto, taloushallinto ja rahoitus, IT, HR, myynti ja markkinointi sekä johtotehtävät. Olemme HPL:n jäsen ja OMX-pörssinoteerattu yhtiö. Ajantasaiset tilaajavastuulain mukaiset tietomme löydät osoitteesta www.vastuullinenyritys.fi.

Huom! Hakemalla tätä paikkaa annat luvan tietosuoja- ja rekisteriselosteemme mukaiseen tietojesi säilyttämiseen ja käyttöön. 

Seuraa Pooliaa Somessa!
LinkedIn Facebook Instagram Twitter