(Poistunut julkaisusta)

Operations Assistant, Eazybreak Oy, kokoaika, Espoo
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021
Etsimme asiakasyrityksellemme Eazybreak Oy:lle Operations Assistantia auttamaan erilaisissa toimiston päivittäisissä rutiinitehtävissä. Mikäli sinulla on tarkka ja huolellinen työskentelyote sekä hieman aikaisempaa kokemusta toimistotehtävistä, ja haluat päästä työskentelemään nuorekkaassa ja iloisessa työporukassa, lue lisää ja hae paikkaa heti, sillä etsimme henkilöä aloittamaan jo tammikuun aikana!
KUVAUS
Tässä tehtävässä työtehtäviisi kuuluu erilaisissa toimiston arjen rutiinitehtävissä avustaminen. Iso osa työtehtävistä on erilaisia laskutukseen liittyviä työtehtäviä, kuten erilaisten laskujen tarkistusta ja lähettämistä, ennakkolaskujen muodostamista, yritystilien saldojen tarkistusta, automaattisen lainatoiminnon hallinnointia, sekä laskutuksen ja tilityksen selvitystöitä yhteistyössä asiakastuen kanssa. Tehtävänkuvaa on mahdollista myös muokata kiinnostuksesi ja oppimisesi mukaan, jos rutiiniaskareet alkavat sujua nopeasti. Työssä on päivittäin käytössä Eazybreakin oman järjestelmän lisäksi MS Officen ohjelmistot sekä Visman Netvisor, jonka pääset opettelemaan, mikäli aiempaa kokemusta ei vielä löydy. Työkaverina on nuorekas ja tiivis noin 10 hengen tiimi, jolta saat hyvän perehdytyksen ja tarvittavan avun tehtävään.

Tarjoamme


* Paikan toimialansa nopeimmin kasvavassa yrityksessä ja mahdollisuuden päästä tutustumaan SaaS-businekseen
* Mahdollisuuden työskennellä Suomen isoimpien työantajien parissa
* Start-up -henkisen kulttuurin, kuitenkin vakavaraisessa ja kovaa kasvua tekevässä yrityksessä
* Paikan nuorekkaassa, iloisessa ja tiiviissä työporukassa


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA

* Toimiston päivittäisissä rutiinitehtävissä avustaminen
* Laskutukseen liittyvät työtehtävät, kuten erilaisten laskujen tarkistaminen ja lähettäminen, ennakkolaskujen muodostaminen ja laskutuksen ja tilityksen selvitystyöt yhteistyössä asiakastuen kanssa
* Muut avustavat tehtävät , kuten yritystilien saldojen tarkistus ja automaattisen lainatoiminnon hallinnointi

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Tehtävään soveltuva koulutustausta (esim. tradenomi)
* 1-2 vuotta kokemusta toimistotyöstä
* Sujuvat MS Office -taidot
* Sujuva suomen ja englannin kielen taito


Työntekijänä olet:


* Tarkka ja huolellinen


Eduksi katsotaan, jos sinulla on aiempaa kokemusta laskutuksiin liittyvistä työtehtävistä esimerkiksi työharjoittelun kautta.

Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian tammikuun aikana
* Kesto: 3 kk (mahdollisesti pidempäänkin, tarve jatkoon selviää pian työsuhteen alettua)
* Sijainti: Espoo
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Eazybreak Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Lue lisää Eazybreak Oy:stä täältä!