Are you interested in working in an agile but process-oriented growth company? We are looking for your talent to join our team! You will start as a trainee with our highly motivated and skilled customer service and operations support team and you can grow with us as we shape the future of eCommerce deliveries!
Our network currently consists of approximately 200+ parcel lockers in Finland and Netherlands and is growing fast internationally. We work in close cooperation with major players like Matkahuolto, PostNord, DB Schenker, DHL Express, K-Group and Lidl, among others. Our solution, however, goes beyond hardware and lies in our versatile software that optimizes delivery networks and turns them into platforms for sustainable delivery innovations.
You will join our customer service and operations team on the following tasks:
● Provide support for operational processes to external partners and customers
● Communication with partners and couriers
● React to network irregularities and help the team to resolve them
● Help the team to plan and execute the network expansion
● Help the team to improve
Smartmile products and services Requirements are:
● Excellent communication and team skills
● Positive ‘get it done’ attitude
● Very good spoken and written English and Finnish
● Strong learning orientation
● Quick learner with ability to work in a rapidly changing environment
Nice to have:
● Valid driver’s license
● Experience in supporting projects
The preferable working location in Finland is our Tampere office (mandatory for orientation), but other locations can be negotiated as well.
We already have offices in the Netherlands, Finland, Kenya and Germany and we are growing fast!
We have established a great team culture and we have a set of values that we cherish in every aspect of our business. This also relates to our hiring process and your application will actually be evaluated by the people you will end up working with! So feel free to let your personality show in the application and let’s chat soon.
Oletko kiinnostunut työskentelemään joustavassa ja erittäin tavoitteellisessa kasvuyrityksessä?
Etsimme uutta talenttia Suomen tiimiimme!
Aloitat harjoittelijana motivoituneen ja ammattitaitoisen asiakaspalvelun ja operatiivisen tuen tiimimme kanssa ja voit oppia lisää ja kasvaa kanssamme osana tiimiä, kun uudistamme verkkokaupan toimitustapaa ja sen tulevaisuutta!
Meillä asiakaspalvelijat ja operatiivisen tuen henkilöt pääsevät itsenäisesti ratkaisemaan ongelmia niiden ilmetessä, joten sinun tehtäväsi ei ole vain palautteen kirjaaminen ja sen raportointi eteenpäin. Verkostomme koostuu tällä hetkellä noin parista sadasta pakettiautomaatista Suomessa ja Alankomaissa, ja kasvaa nopeasti niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Meidän yhteistyökumppaneihimme kuuluu Suomen suurimpia toimijoita pakettipalveluiden alalla, kuten Matkahuolto, PostNord, DB Schenker, DHL Express, sekä kauppaketjut K-ryhmä ja Lidl. Palvelumme ei kuitenkaan rajoitu pelkästään pakettien toimitukseen ja vastaanottamiseen, vaan kehitämme jatkuvasti uusia innovaatiota ja tapoja luoda uusia toimitusmahdollisuuksia automaattiemme kautta.
Asiakaspalvelumme ja operatiivisen tiimiimme tukena Suomessa toimit seuraavissa tehtävissä:
● Päivittäisen asiakaspalvelun ja operatiivisen tuen tarjoaminen yhteistyökumppaneille ja asiakkaille
● Viestintä kumppaneiden ja kuriirien kanssa
● Reagointi verkoston mahdollisiin vikatilanteisiin ja avustaminen niiden ratkaisemisessa
● Tiimin auttaminen verkoston laajennuksen suunnittelemisessa ja toteuttamisessa
● Tiimin auttaminen Smartmile tuotteiden ja palveluiden parantamisessa Odotamme sinulta
● Erinomaisia viestintä- ja tiimitaitoja
● Positiivista ‘can do’ -asennetta
● Aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta
● Kykyä ratkaista ongelmia ja toimia myös itsenäisesti
● Hyvää suomen ja englannin kielen osaamista (kirjallinen ja puhe)
● Vahvaa halua oppia uutta
● Omaksut uusia asioita nopeasti ja olet valmis työskentelemään nopeasti muuttuvissa olosuhteissa.
● Meillä saat ja voit antaa suoraa palautetta
Nice to have:
● Voimassa oleva ajokortti (B-luokka)
● Aiempaa kokemusta osallistumisesta projektitöiden suunnitteluun ja läpivientiin
Ensisijainen työskentelypaikka Suomessa on Tampere (pakollinen perehdytysjakson ajan), mutta myös muista paikoista voidaan neuvotella.
Tällä hetkellä toimistomme sijaitsevat Alankomaissa, Suomessa, Keniassa ja Saksassa, ja uusiakin kohteita näkyy jo horisontissa!
Pidämme arvossa työkulttuuria ja työpaikkamme arvoja kaikilla liiketoimintamme osa-alueilla. Tämä liittyy myös uusien työntekijöiden palkkaamiseen ja hakemusten käsittelyyn. Hakuvaiheessa sinua tulee pääasiassa haastattelemaan ne henkilöt, joiden kanssa tulet työskentelemään. Annahan siis persoonallisuutesi näkyä hakemusta tehdessä ja ollaan yhteyksissä!
Hakuaika päättyy 31.01.2022.
Smartmile is the only truly independent platform for delivery that is on a mission to open doors to a sustainable world, one delivery at a time. Their network comprises 200 machines. By 2026, Smartmile envisions building the largest open and shared delivery infrastructure comprising 30 000 Smartmile Enabled machines globally. All courier, retailer, and hardware providers can integrate with the Smartmile software, ensuring scalability of the network while making delivery more efficient and sustainable. The company currently operates in The Netherlands and Finland, with additional offices in Germany and Kenya.