(Poistunut julkaisusta)

Operatiivinen koordinaattori ostotoimintoihin
Arval

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.10.2019

Vuonna 1989 perustettu Arval on kansainvälisen BNP Paribas -pankin tytäryhtiö. Arval on täyden palvelun autoleasingyritys, joka hallinnoi kaikenkokoisia yritysautokantoja. Arval huolehtii asiakasyritystensä autokannan hallinnasta räätälöityjen ratkaisujen avulla. Asiakasyritys voi optimoida työntekijöidensä liikkuvuuden ja ulkoistaa kaikki ajoneuvokaluston hallintaan liittyvät riskit. Arvalin asiantuntijaneuvontaa ja laadukasta palvelua tarjoavat yrityksen yli 7 000 työntekijää 29 eri maassa. Arvalin leasingautokalustoon kuuluu jopa 1 193 910 ajoneuvoa ympäri maailman (joulukuu 2018). Arval on yksi Element-Arval Global Alliancen perustajista.

Arval Oy aloitti toimintansa Suomessa vuonna 2012. Kasvavassa joukossamme Suomessa on 30 henkilöä. Toimintamme kulmakivinä on palvelukokemus, kustannustehokkuus sekä tehokkaat prosessit. Meitä yhdistää asiakaslähtöinen ajattelu, oma-aloitteisuus sekä kyky ja halu toimia osana tiimiä dynaamisessa toimintaympäristössä. www.arval.fi

Henkilön siirtyessä talomme sisällä uusiin haasteisiin, haemme nyt operatiiviselle osastolle

OPERATIIVISTA KOORDINAATTORIA OSTOTOIMINTOIHIN

Operatiivinen osasto hallinnoi palvelukokonaisuuksia kuljettajan ja auton ympärillä yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa. Operatiivisena koordinaattorina olet tärkeässä roolissa pääosin leasing-palvelumme tuotantoketjun alkuvaiheessa. Tehtäviisi kuuluvat mm. uusien autojen ostot sekä tilaus- ja toimitusprosessin koordinointi. Lisäksi teet hallinnolliset kirjaukset järjestelmäämme ja varmistat omalla toiminnallasi, että laatustandardimme täyttyvät.

Toivomme tehtävään soveltuvaa mielellään kaupallista koulutusta. Voit olla työuran alkuvaiheessa oleva tai jo jonkin aikaa työelämässä vaikuttanut. Tärkeintä, että olet kiinnostunut autoalasta ja sinulla löytyy halua kasvaa leasing-ammattilaiseksi. Olet vahvasti asiakaslähtöinen ja ymmärrät, millainen on hyvä palvelukokemus. Toiminnassa olet itseohjautuva ja ratkaisukeskeinen sekä sinulla löytyy halu ottaa asioista selvää. Toimintaympäristömme vaatii tarkkaa ja huolellista työskentelyotetta. Olemme aktiivisesti yhteydessä emoyhtiömme kanssa, joten on tärkeää, että puhut ja kirjoitat sujuvaa suomea ja englantia.

Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan jatkuvasti kehittyvällä alalla sekä aidosti kansainvälisen työympäristön. Tukenasi on osaava tiimi, joka antaa sinulle perusteellisen perehdytyksen sekä rennon ja positiivisen ilmapiirin työskennellä. Olemme voimakkaassa kasvussa, joten tarjoamme myös mahdollisuuden päästä mukaan kasvamaan kanssamme, vahvan kansainvälisen toimijan omistuksessa. Toimipisteemme sijaitsee moderneissa tiloissa Vantaalla, Aviapoliksen juna-aseman vieressä.

Kiinnostuitko? Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoivomuksineen osoitteeseen liisa.jenkins@fi.experis.com mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 16.10.2019. Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Liisa Jenkins, puh. 050 5273 453, liisa.jenkins@fi.experis.com ja Terhi Airas, puh. 040 7000 204, terhi.airas@fi.experis.com.