(Poistunut julkaisusta)

OP muutoshallinnan projektityöntekijä Helsinkiin
Opset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.3.2019

Haemme nyt OP:n Digitaalisen työympäristön tiimiin muutoshallinnan agenttia, jonka vastuulla on Digitaalisen työympäristön jatkuvat muutoshallinta- ja viestintätehtävät. Parhaiten näitä tehtäviä kuvaa rooli toimia jatkuvan muutoksen lähettiläänä - ydintehtäväsi on viestiä sekä viedä digitaalisen työympäristön muutosta ja ilosanomaa eteenpäin koko OP-ryhmän sisällä. Tulet tekemään jatkuvaa yhteistyötä oman tiimisi ja koko OP:n henkilöstön kanssa.


Otetaan tähän väliin ajatusleikki esimerkkityöpäivästäsi.


Saavut töihin liukuvaan työaikaan ja huomaat, että 10 hengen tiimistänne osa on jo työntouhussa heti aamusta. Päivän työtehtävinä on muun muassa OP:n intran kautta viestiminen koko OP-ryhmälle työasemapäivitykseen liittyen, O365 palveluiden ohjeistusten päivittäminen uuden ominaisuuden osalta sekä pilottikäyttäjien tukeminen uuteen ominaisuuteen liittyen. Sinun tulee myös viimeistellä materiaali tulevaa johtokunnan kokousta varten, johon menet esittelemään OP:n digitaalisen työympäristön jatkuvan muutoksen vaiheita. Seuraat myös päivittäin käyttäjien lähettämiä kysymyksiä Yammer -ryhmässä, jossa sinun vastuullasi on vastata kysymyksiin liittyen muun muassa OP-ryhmässä käytettävään O365 kokonaisuuteen. Lisäksi ylläpidät useita Teams -ryhmiä ja toimit niissä ylläpitäjänä sekä seuraat ryhmän tapahtumia. Iltapäivästä kuulet esimieheltäsi, että muutaman viikon päästä kaikki pankit kokoontuvat O365 klinikalle, jossa sinun tehtävä on toimia infotilaisuuden järjestäjänä ja vetäjänä sekä esittää oma osuutesi liittyen OP:n digitaalisen työympäristön muutoshallintaan.


Mielenkiintoinen tehtäväkenttä, eikö?


Tässä tehtäväkokonaisuudessa tärkeään rooliin nousee erinomaiset viestintätaidot, koska tehtävääsi kuuluu paljon viestintää niin suullisesti kuin kirjallisesti ja useissa eri kanavissa eri sidosryhmille. Myös sujuvalle englanninkielentaidolle on tässä työssä tarve. Olet ulospäinsuuntautunut, haluat työsi kautta auttaa ihmisiä ja otat huomioon myös loppukäyttäjän näkökulman työssäsi. Viestit positiivisella otteella digitaalisen työympäristön uusia tapahtumia ja tuot sen mahdollisuuksia näkyville laajalti OP:n sisällä muun muassa eri yksiköihin ja ryhmiin eri viestintäalustoilla. Tulet työskentelemään OP-ryhmän digitaalisien työympäristöjen kehitysprojektien parissa, joten toivomme sinulta löytyvän kokemusta O365 -palveluista. Emme vaadi syvää teknistä työtaustaa Microsoftin ympäristöistä, mutta tärkeää on kokemuspohja, jonka avulla pääset perehdytyksen avulla nopeastikin kiinni Muutosagentin tehtävään. Työ on välillä vauhdikasta ja pääset näkyvään rooliin koko OP-ryhmässä.


Tehtävä on kokoaikainen ja alkuun määräaikainen kesäkuun loppuun 2019. Digitaalisen työympäristön muutoshallinta on kuitenkin jatkuvaa ja työtä riittää kuluvan kevään ruuhkahuipun jälkeenkin, joten määräaikaisuuden kautta on mahdollisuus luoda jatkotarpeita muutoshallinnan tiimiin.


Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot sekä teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys ja huumausainetesti.


Opsetin rekrytoija Tuija Ryynänen vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi hakuaikana. Tuijan tavoitat puhelinnumerosta +358 50 595 5024 arkisin klo. 8-16 välillä. Lähetäthän ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 18.3.2019 mennessä.

Hakulinkki: https://rekry.saima.fi/isshome/aew.html?did=4200&lang=fi&job_id=30144&jc=1