(Poistunut julkaisusta)

ONLINE-palvelukokemuksen johtaja, yritysasiakkaat
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.5.2019

Elisa on jo vienyt pitkälle useiden eri palveluiden ONLINE-käyttökokemusta. Nyt on aika ottaa hyppy 2020-luvulle!

Rekrytoimme näkemyksellistä yritysasiakkaiden ONLINE-palvelukokemuksen johtajaa. 

Tässä tehtävässä tiedät olleesi menestyksekäs, kun vuoden kuluttua aloituksesta olet kehittänyt online-myyntiä positiivisesti, online-palvelut ovat entistäkin parempia ja toimivampia, online-palveluiden takana olevia verkkoprosesseja on automatisoitu sekä asiakaskokema on parantunut ja taloudellinen tulos kehittyy positiivisesti

Resurssit tehtävään ovat moninaiset; muun muassa myynti, online-tiimi, sekä järjestelmän ja sovellusten tiimit ovat toteuttamassa osaltaan ratkaisuja. Toimintamallia resurssien tehokkaaseen hyödyntämiseen on mahdollista edelleen kehittää. 

Mitä tehtävä vaatii – näemme, että on vaikeaa lähteä keskustelemaan tästä tehtävästä ilman näyttöjä yritysasiakkaiden myynnin kehittämisestä. Samoin tehtävässä aloittamiseksi on syytä omata vahvaa ymmärrystä myynnissä ja online-asioinnissa käytettävien teknologioiden tarjoamasta potentiaalista, sekä tunnistaa ketterän kehittämisen olennaiset piirteet ja asiakkaiden tarpeet. Osin matriisissa tapahtuva toiminnan kehittäminen vaatii erinomaisia verkostoitumis- ja kuuntelu- sekä argumentoimistaitoja.

Tehtävä on haastava, mutta tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet jättää näkyvä jälkesi Elisan yritysasiakkaiden tulevaisuuden palvelukokemukseen.

Kiinnostuitko? Etsi tällöin LinkedInissä rekrytoija Saku Tihveräinen ja kysy asiasta viestillä lisää – tai jätä hakemus suoraan. 

Hakuaikaa on 26.5. saakka. Haastatteluja olemme aikatauluttaneet maanantaille 3.6. ja perjantaille 7.6.