(Poistunut julkaisusta)

Online Business Analyst
DNA Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2020

DNA:n Online kehitys hakee Business Analystia Helsinkiin

Tule mukaan kehittämään tulevaisuuden digipalveluita!

DNA:n Kuluttajaliiketoiminnan online-yksikön tavoitteena on luoda inspiroivia ja sujuvia palveluita DNA:n digitaalisissa kanavissa vieraileville ihmisille. Yhdistämme digitaalisten palvelujen sujuvuuden kaupalliseen tuloksellisuuteen ja tehokkaaseen liiketoimintaan. Nyt etsimme joukkoomme Business Analystia, jolla on sama intohimo kuin meillä, ja jo vahvaa näyttöä online-palvelukokonaisuuksien hallinnasta, läpi koko kehityskaaren.

Asiantuntevan, mukavan ja nopealiikkeisen online-porukkamme draivi kaikkeen tekemiseen syttyy yhteisestä tavoitteesta: tehtävämme on tukea asiakkaitamme tiedonhaussa, asioiden hoitamisessa ja palveluiden ostamisessa, koko asiakassuhteen elinkaaren ajan. Palvelukehityksen tavoitteena on tehostaa DNA:n online-myyntiä, parantaa palvelun laatua ja inspiroida ihmisiä.

Business Analystina:

  • Vastaat onlinekanavien töiden priorisoinnista liiketoiminnallisen vaikuttavuuden ja DNA:n strategisten tavoitteiden perusteella
  • Suunnittelet onlinekanavien palveluja ja ominaisuuksia yhteistyössä liiketoiminnan Business Managereiden, onlinen Product Ownereiden ja UI Designereiden kanssa
  • Yhdistät työssäsi asiakaskokemuksen ja kaupallisuuden
  • Varmistat onlinepalvelujen roolin ja asiakaspolun eheyden monikanavaisessa asiakaspolussa
  • Toimit asiakaslähtöisesti ja työssäsi osallistat loppuasiakkaita suunnitteluun
  • Vaiheistaminen ja roadmapin rakentaminen on sinulle arkipäivää
  • Tavoitteet ja mittarit ohjaavat työtäsi ja autat validoimaan oikeat mittarit onlinekehitykselle
  • Viet toteutusta eteenpäin onlinen backlogille, seuraat tehtyjen toteutusten tuloksia ja sekä raportoit kehityshankkeiden etenemisestä sidosryhmille
  • Osallistut onlinen yleisiin kehityshankkeisiin ja toimit tiiviissä yhteistyössä oman yksikkösi ja muiden sidosryhmien kanssa

Tehtävä on määräaikainen 2 vuoden sopimuksella.

  • Odotamme sinulta muutaman vuoden kokemusta, näkemystä ja näyttöjä digitaalisten palvelujen asiakaslähtöisestä kehittämisestä, sekä kokemusta ketteristä kehityshankkeista (suomen ja englannin kielellä) sekä soveltuvaa teknistä tai kaupallista korkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista.
  • Olennaista on sekä liiketoiminnan, tekniikan ja asiakaskokemuksen (UX / User Experience) ymmärrys, sekä kyvykkyys tulkita analytiikkaa ja tutkimustuloksia, ja tätä kautta kehittää asiakaskokemusta monikanavaisesti. Tehtävä edellyttää itsenäistä otetta sekä nopeaa reagointi- ja päätöksentekokykyä.
  • Olet kiinnostunut alasta. Seuraat online-, digi- ja omnichannel-palvelukentän nopeita muutoksia ja trendejä sekä tutkit ja tulkitset asiakastutkimusten ja eri mittareiden tuloksia johtaen niistä kehitystoimenpiteitä.

Etsimme työkaveriksemme sinua, joka suhtaudut työhösi innolla ja intohimolla, mutta et tiukkapipoisesti. Haluat työsi tulosten näkyvän ja olet positiivinen tiimipelaaja, kuten me muutkin!

Lisätietoja tehtävästä antaa Tiina Rytkönen, 0440442462 tai tiina.rytkönen@dna.fi

Mikäli kiinnostuit, täytä hakemuksesi 30.10.2020 mennessä alla olevan hakemuslinkin kautta. Hakemuksia käsitellään saapumisjärjestyksessä.