(Poistunut julkaisusta)

Ongelmanratkaisija
Falck Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.12.2018

Ongelmanratkaisijaksi asiakaspalvelukeskukseen?

Olisiko sinusta ratkaisemaan 24/7 toimivan asiakaspalvelukeskuksen arkipäivän ongelmia asiakkaiden eduksi? Toimintamme kasvaessa haemme uusia ongelmanratkaisijoita asiantuntijoiksi hoitamaan vakuutusyhtiöiden hätäpalveluita, sekä muita neuvonta- ja hätäpalveluita. Työskentely tapahtuu toiveesi mukaan joko kaksi- tai kolmivuorotyönä. Työhön ei sisälly myyntiä.

Tämän tiimin toimipiste on Helsingin Malmilla, hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Tarjoamme sinulle:

- Toistaiseksi voimassaolevan kokoaikatyön. Halutessasi mahdollisuus myös osa-aikatyöhon (noin 30-35h/viikko)
- Monipuolisen ja haastavan asiakaspalvelu- ja neuvontatyön, jossa tärkeää on kuunnella asiakkaan tarvetta
- Huumorintajuisen ja toimeen tarttuvan työyhteisön. Olemme lämminhenkinen tiimi, jossa arvostetaan toisiamme ihmisinä ja rautaisina ammattilaisina
- Mahdollisuuden vaikuttaa niin omiin työvuoroihin kuin urakehitykseenkin
- Kansainvälisen työympäristön – mahdollisuuden kehittää kielitaitoa ja asiantuntijuutta
- Kilpailukykyiset työsuhde-edut mm. joustavuuden, työterveyden, työ- ja vapaa-ajan hyvinvoinnin tukemisen, sekä henkilökohtaisen kehittymisen muodoissa.

Palvelumme laatu on meille tärkeää, ja asiakkaistamme 9/10 suosittelee meitä. 
Täältä sivun alalaidasta pääset tutustumaan palveluumme asiakkaan näkökulmasta.

Olisiko juuri sinun tuottama laadukas asiakaspalvelu puuttuva palasemme?

Näin Mari H. kuvailee työskentelyä asiakaspalvelukeskuksessamme:
”Palvelukeskuksessa kohtaan päivittäin useita erilaisia asiakaspalvelutilanteita ja pääsen työskentelemään yhteistyössä monien eri alojen ammattilaisten kanssa. Saan oppia uutta joka päivä ja jokainen päivä on erilainen. Työn monipuolisuus ja asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkominen haastaa ja motivoi kehittämään omia asiakaspalvelutaitoja. Falckilla työskentelyssä parasta on mahtavat työkaverit ja konkreettiset mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön ja urakehitykseen”
 

Hakijalta toivomme:

- Ilon Kautta-asennetta
- Reipasta ja oma-aloitteista työskentelyotetta nuorekkaassa ympäristössä, ja näppäryyttä nykyaikaisessa asiakaspalvelukeskuksessa, eli contact centerissä
- Eduksi katsomme asiakaspalveluhenkiset opiskelut tai aikaisemman kokemuksen asiakaspalvelutehtävistä
- Mielenkiinto ajoneuvovakuutuksia kohtaan auttaa viihtymään työssä
- Sujuvaa kirjallista ja suullista englantia sekä arkitilanteiden tasoista ruotsin kielen taitoa
 

Tarkempi työn kuvaus:

Työssä hoidettavat asiat ovat usein autoiluun ja ajoneuvovakuutuksiin liittyviä ongelmatilanteita, mutta ongelmanratkaisijana pääset päivittäin ratkomaan ajoneuvovahinkojen korvattavuuksia, sekä neuvomaan asiakkaita myös mm. koti- ja matkavakuutusasioissa. Tehtävään koulutetaan, eikä työ edellytä erityistä auto- tai vakuutusalan tuntemusta, vaikka toki niistä on apua työn omaksumisessa. Tärkeintä on kuitenkin positiivinen asenne ja halu oppia uutta.

Aloituspalkka on 1900 EUR + lisät, ja 3 kk kuluttua palkka nostetaan 2000 euroon, jolloin sunnuntai- ja muine lisineen keskimäärin kuukausiansio on noin 2200 - 2400 EUR.

Hakuaika päättyy 15.1.2019. Jatkoon päässeet kontaktoidaan maanantaihin 21.1. mennessä. Käymme kuitenkin hakijoita jatkuvasti läpi ja kontaktoimme lyhyiden puhelinhaastatteluiden merkeissä nopealla aikataululla. Tehtävä täytetään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä, mikä tarkoittaa, että haku voi sulkeutua jo ennen viimeistä päivää.
  
Lähetä siis CV ja vapaamuotoinen hakemus pikimmiten osoitteella rekrytointi@falck.fi.
Paikkoja on vapaana 2 kpl.

Roolista ja rekrystä voi tiedustella lisää rekrytoinnista vastaavalta Karoliinalta: Karoliina.Kosonen@falck.fi. Puhelimitse Karoliinan tavoittaa parhaiten ke 9.1. ja ma 14.1. numerosta 0400 862 462.