(Poistunut julkaisusta)

On-Site Support yritysasiakasympäristöön
Barona IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.3.2020

Kartoitamme IT-alan asiakasyrityksellemme lähitukihenkilöä pääkaupunkiseudulle liikkuvaan lähitukitehtävään. Mikäli viihdyt asiakasrajapinnassa ja työasemaympäristön ylläpitotehtävissä, saatat olla etsimämme henkilö!

Toimenkuva on laaja käsittäen tarpeen mukaan mm. työasema-asennuksia ja teknistä ongelmanratkontaa sekä käyttäjätukea yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia vaihteleviin tilanteisiin.

Tehtävä on määräaikainen lokakuun 2020 loppuun. Työtuntien määrä saattaa joustaa projektien tarpeiden mukaan.

Tehtävään edellytämme:

  • soveltuvaa IT alan koulutusta tai loppuvaiheessa olevia opintoja

  • osaamista Windows työasemaympäristöistä (7 ja 10)

  • Microsoft Office -tuoteperheen hyvää osaamista

  • osaamista MS Active Directoryn käyttäjähallinnasta

  • monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, tulostusongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

  • myös jonkin verran rautaosaamista

  • oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

  • ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita nopeasti

  • positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

  • dokumentointivalmiuksia

  • ajokorttia ja mahdollisuutta oman auton käyttöön

  • mahdollisuutta käyttää työkielinä sujuvan suomen lisäksi myös englannin kieltä

Tarjoamme:

  • mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön

  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi IT alalla

  • itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Poikkeustilanteesta johtuen toteutamme kaikki haastattelut turvallisesti ja helposti videohaastatteluina RecRight Live -työkalumme kautta. Rekrytointiprosessimme etenevät siis normaalisti, etäyhteyksiä hyödyntäen.