(Poistunut julkaisusta)

Ohjelmistonhallinnan asiantuntija
Accontor

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.8.2020

Sinä järjestelmähallinnan ja -kehityksen osaaja, tule mukaan a+-tiimiimme! 
 
Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka. 
 
Etsimme energistä, hyviä vuorovaikutustaitoja omaavaa ja osaavaa ohjelmistohallinnan asiantuntijaa toimimaan käyttöönottopäällikön tehtävissä toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektissa.  

 Mistä on kyse?

Tehtävässä toimit taitavassa kehitys- ja ylläpitotiimissämme, joka vastaa strategian keskiössä olevan toiminnanohjausjärjestelmämme käyttöönotosta, kehityksestä sekä ylläpidosta. Työssäsi toimit osana tiimiä ohjaten aktiivisesti käyttöönottoprojektin etenemistä aikataulussaan ja laadullisesti oikein tehtynä.
Tehtävä on projektiluonteinen v. 2022 loppuun asti.

Mitä sinulta odotamme?

Odotamme, että sinulla löytyy jo osaamista valmisohjelmistojen käyttöönotoista sekä jatkuvasta kehittämisestä; sinua motivoi järjestelmäasiantuntijan työ. Lisäksi arvostamme suuresti kykyä hahmottaa erilaisten toimintojen keskeiset asiat ja ratkaisutavat, sekä kykyä kuvata ne helposti ymmärrettävästi.

Sovit joukkoomme, jos olet tiimityöskentelijä, jaat mielelläsi osaamista tiimin kesken ja nautit aikaansaamisesta. Palvelemme ammattitaidolla ja vastaamme liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiinsa. Siksi on tärkeää, että pystyt pitämään useita lankoja käsissäsi ja omaat hyvän priorisointikyvyn. 

Haluamme että viihdyt

Meillä on käytössä joustava työaika sekä etätyömahdollisuus, jotta saat oman arkesi luistamaan parhaalla mahdollisella tavalla. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Meillä on mielekäs sekä innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä mahdollisuuksia ja laajentamaan osaamistasi osaavien kollegojesi kanssa! 
 
 Näin haet tehtävää 
 
Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään toiminnanohjausjärjestelmän omistaja Paula Erola.  Hänet tavoitat parhaiten to-pe 20.-21.8. klo 12-14 numerosta 044 4103 412.

Lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 26.8.2020. Käsittelemme tulleita hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. 
 
Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa. 
 
Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.